ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

עזב/ה את הקבוצה: החשודים התנתקו כדי למנוע שיבוש חקירה

שניים מהחשודים בפרשת השחיתות בבית שמש עזבו קבוצת וואטסאפ כדי למנוע שיבוש הליכי חקירה • "המלצה לנחקרים לצאת מהקבוצות המשותפות"

עזב את הקבוצה
עזב את הקבוצה





החשודים מבית שמש שנעצרו בחשד לשחיתות לפני למעלה משבועיים, שוחררו כולם בתנאים מגבילים וחלקם למעצר בית. על החשודים כולם, על פי דרישת חוקרי לה"ב 433, נאסר ליצור קשר עם המעורבים הנוספים בפרשה כפי שדווח ב'בחדרי'.

בעידן הטכנולוגי של היום, לא באמת צריך לצאת מהבית בשביל לשמור על קשר עם המשפחה, חברים ואנשי הקהילה. הרשתות החברתיות מציעות אינספור דרכים לעמוד בקשר עם הקרובים והרחוקים.

ה-whatsapp הוא חלק נכבד בשיח במרשתת. בעיר בית שמש קיימת קבוצת וותיקה וואטסאפ בה חברים פרנסי ונכבדי העיר, עובדי ציבור ועסקנים. בין חברי הקבוצה, נמנו לפחות שניים מהעצורים. לאחר ששוחררו ממעצר, השניים התנתקו מהקבוצה.



"מסיבות מובנות אפרוש מכם באהבה" כתב אחד החשודים לפני שפרש, "תודה לכל אחד על התמיכה" הוסיף. בהמשך, כך סיפר ל'בחדרי' חבר הקבוצה, גם משה מונטג, יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בעיריית בית שמש - עזב את הקבוצה.



לאחר עזיבתו, אחד המשתתפים נימק וכתב "כידוע שאם שניים מהנחקרים נמצאים יחד בקבוצה ומשוחחים, זה יכול להיקרות שיבוש.. המלצה לנחקרים לצאת מהקבוצות המשותפות".
פרשת השחיתות בבית שמש קבוצות whatsapp שיבוש הליכים משה מונטג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד