י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חמאס ירה פעמיים - צה"ל הפגיז לו 3 עמדות

המתיחות גוברת: מחבלים ביצעו ירי לעבר כוח צה"ל באזור המועצה האזורית אשכול • בתגובה: ביצע צה"ל בפעם השנייה היום ירי טנקים לעבר שני עמדות תצפית של חמאס

הפגזת אחת מעמדות חמאס. צילום: דובר צה"ל
הפגזת אחת מעמדות חמאס. צילום: דובר צה"ל



מוקדם יותר היום (רביעי) בוצע ירי לעבר כוח צה"ל מצפון לרצועת עזה, ובתגובה הפגיז טנק של צה"ל עמדת תצפית של חמאס.



בשעות אחר הצהרים נשמעו בעיר שדרות קולות ירי וזמן קצר לאחר מכן אותרו מספר פגיעות בבתים. על פי ההערכה, מדובר בירי של ארגוני הטרור מרצועת עזה לעבר כלי טיס של חיל האוויר, וכאשר תם המעוף, הקליעים נפלו במרכז העיר שדרות. בנס לא היו נפגעים.

ראש עיריית שדרות אלון דוידי קורא לשר הביטחון ולרמטכ"ל להגיב במלוא החומרה על ירי הקליעים לעבר ששרות. "דין קליע כדין רקטה. החמאס הוא הריבון ואחראי לכל המתרחש שם. אני מחזק את מפקדי, קציני וחיילי צה"ל על פעולתם בכל הימים האחרונים ואנחנו יודעים שהם מגנים ושומרים עלינו. אנחנו עם התושבים שלנו בכל שאלה ובקשת סיוע ומרכז חוסן זמין לכל מי שנדרש לטיפול".

בתוך כך, צה"ל מפרסם תיעוד של מחבל שנעצר בניסיון חדירה לישראל אתמול (שלישי), כשהוא מדבר על ניהול חמאס והכוונת הפרות הסדר האלימות. "חמאס הוא זה ששולח לנו לפייסבוק ולפלאפונים הודעות להגיע, ובמסגדים הם צועקים ומחלקים ניירות שקוראות ללכת לגדר. הם אלה שמחזיקים את הרצועה ושולטים בה. כל מה שקורה, קורה באישורם. חמאס עושה את ההפגנות כדי שהאנשים לא יתהפכו עליו, מנהיגי חמאס אומרים במקום ש'יאכלו' אותנו ו'יתהפכו' עלינו, אנו נשלח אותם לגדר, ושם 'יתהפכו' בנוחות שלהם".



עוד מתאר הפלסטיני "כשיש חשמל הטלוויזיות דלוקות וכל מה שרואים זה צעדת השיבה, צעדה, צעדה.. לכו, צאו והפגינו, יש אנשים שמגיעים ויש אנשים שלא". לדבריו, "הם אלה שאומרים לנשים להתקדם, אומרים לאישה תתקדמי - את בת והצבא לא יורה בבנות. אומרים לילדים הקטנים תתקדמו, הצבא לא יורה בילדים הקטנים. הם אומרים תתקדם - והילד הקטן נכנס, הם מרמים אותו".

העצור מספר כי החמאס הקים ועדה "שמו כמה אנשים שישלטו במצב הצעדה ויקראו לאנשים לבוא, האנשים נשחקו והשתעממו, ואני אחד מהאנשים האלה".
קליעים עזה מתיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד