י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ניהול נכסים היא הדרך להשכיר דירות בשנות ה-2000 • תתקדמו

השכרת דירה היא תהליך מורכב, לשני הצדדים: השוכרים והמשכירים. כולם רוצים להשיג את הרווח המקסימלי תמורת השקעה נמוכה ומינימום וויתורים, ולכן לא פלא שלפעמים שוק השכרת הדירות דומה לזירת מלחמה של התמקחויות על מחירים ותנאי שכירות וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על פרסום הדירה, מציאת שוכרים איכותיים ועוד

ניהול נכסים. אילוסטרציה. צילום: shutterstock.com
ניהול נכסים. אילוסטרציה. צילום: shutterstock.com

 


כבעלי דירות, יש לכם עיסוקים אחרים. אתם לא "עובדים" בלהשכיר את הדירה שלכם וזה עלול לגזול מכם זמן ואנרגיות שאין לכם. האם לא פשוט יותר לתת למישהו לעבוד בזה עבורכם?

את השאלה הזו בדיוק שאל את עצמו יואל שוורץ, מקים חברת ניהול נכסים ודירות להשכרה "ברכת הבית", שהבין את הפוטנציאל הגלום במתן מענה לבעלי דירות. בעלי נכסים רבים זקוקים למישהו שיטפל עבורם בכל התהליך של השכרת הנכס, החל מהכנת הדירה להשכרה, פרסום, איתור שוכרים וכלה בטיפול כולל בסיום תקופת ההשכרה.

כל מה שקשור לדירה שלכם במקום אחד

"יותר מהכול אני מספק זמן פנוי ושקט נפשי", אומר שוורץ. "להוריד מאנשים את הטרחה הזו, זו כמו לתת להם מתנה. פתאום נהיה להם מרווח נשימה להתעסק בדברים אחרים".

את "ברכת הבית" הקים שוורץ כשמאחוריו ידע וניסיון בניהול נכסים
, ויצרת קשרים רבים עם גורמים רלוונטיים המקלים על התהליך. הוא העמיק בתחום עד כדי הכלה של התמונה הגדולה והאתגרים שעוברים השוכרים והמשכירים בזמן חיפוש הדירה ותקופת ההשכרה. למעשה, ברכת הבית לוקחת תחת חסותה את כל הלוגיסטיקה הקשורה להשכרת דירתכם, מה שמעניק שקט נפשי גם לדיירים שמאכלסים את הדירה בסופו של דבר. "גם הם מקבלים ממני יחס אישי. ברור. גם הם הלקוחות שלי", מדגיש שוורץ.

אז הרעיון הוא לצמצם את התקשורת בין השוכרים לבעלים למינימום. בדרך כלל הבעלים לא מעורבים כלל והקשר שלהם לנכס הוא רק דרך חשבון הבנק אליו מופקד שכר הדירה. חברת "ברכת הבית" מצטיינת בשירות הזה, הכולל שימוש כצד ג' במגוון שירותים:

• הכנת הדירה להשכרה – ניקיון, סדר, ארגון וכל מה שצריך כדי שתראה אטרקטיבית.

• פרסום הדירה להשכרה בכל הערוצים הרלוונטיים, אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.

• איתור שוכרים איכותיים והצלבת מידע עליהם במאגרי מידע

• סיכום על שכר דירה הולם, הוגן ומניב.

• החתמה של החוזה, ערבויות, שטר ערבות ועוד, לפי הנדרש

• התנהלות מול הרשויות בהעברת החשבונות על שם השוכר

• תחזוקה שוטפת של הדירה ומתן מענה מהיר לטיפול בתקלות

• הנפקת דו"ח חודשי למשכיר על מצב הנכס, כולל הוצאות והכנסות

• סיום תקופת השכירות מול השוכר, קבלת הדירה והתחלת התהליך מחדש.

ומה תפקיד בעלי הדירה בכל זה?

כפי שניתן להבין, חברת "ברכת הבית" דואגת להסיר מבעלי הדירות את הדאגות הקשורות לניהול הנכס שלהם. אם אי פעם השכרתם דירה, אתם בוודאי יודעים כמה זמן לוקח כל שלב בתהליך. הפרסום הסיזיפי, הראיונות מול שוכרים שלא תמיד יש איתם "כימיה", המשא ומתן על שכר הדירה והטיפול בתקלות ובסוגיות שונות בזמן ההשכרה.

הדבר היחיד שנשאר אם כך לבעלי הדירות, הוא לעשות את הבחירה הנכונה ולתת ל "ברכת הבית" לנהל את הנכס במקומם. אחרי הכול, נכסים ונדל"ן אמורים לשמש כהכנסה פאסיבית, כזו המניבה תשואה נאה כל חודש ומאפשרת לכם להתעסק בענייניכם בזמן שהכסף מהשכירות ממשיך לזרום. ברגע שיש דירה או אפילו מספר דירות להתעסק אתן, ההכנסה נותרת בעינה אך היא כבר אינה פאסיבית ודורשת השקעה מרובה. בנוסף, ישנם מקרים בהם בעלי הדירות מתגוררים הרחק מהנכס ואין להם אפשרות להתייצב בו בכל פעם שנדרשת תשומת הלב שלהם. לאתגרים האלו ואחרים נותן שוורץ מענה מקצועי, אדיב ויעיל ומוכן לעמוד לרשותכם עם כל סוג של נכס.

ניהול נכסים השכרת דירה שוכר משכיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד