י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

היום רק עד 21:00 נכנסים להגרלת יד לאחים על ספר תורה

ספר התורה שיוגרל הלילה יהפוך לרשותו הבלעדית של הזוכה • פונים רבים שמשתוקקים זמן רב להנציח את זכר יקיריהם בספר תורה מהודר, ממהרים להירשם • הודעה תימסר הלילה לזוכה

היום רק עד 21:00  נכנסים להגרלת יד לאחים על ספר תורה



הלילה ב-21:00 מגיע לקו הסיום קמפיין ההגרלה של יד לאחים על ספר תורה מהודר. במשך כל הימים האחרונים מציפים את מוקד ההגרלה המוני פניות של יהודים מכל רחבי הארץ, אשר מבקשים לזכות בספר התורה כדי להגשים "חלום חיים" ולהכניסו לבית הכנסת שלהם - לזכותם ולעילוי נשמת יקיריהם.

מיד לאחים נמסר כי אין מדובר על זכייה באותיות או בעמודים, אלא בספר תורה שלם. כמו כן מעניקה ההגרלה הזדמנות פז לקיים את המצווה המוטלת על כל יהודי: לכתוב לעצמו ספר תורה. כמו בשנים עברו, הזוכה בהגרלה יקבל גם את מימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, וכן פרסום במודעות רחוב ובעיתונות המבשרות על הכנסת ספר התורה. יצוין כי הנרשמים להגרלה זוכים מידית וללא הגרלה במתנות ייחודיות, שיגיעו לביתם על ידי שליח מיוחד עוד טרם כניסת השבת.

יודגש כי לא בכדי נבחר מועד ההגרלה להתקיים היום. "לזכות בספר תורה דווקא בערב חג השבועות בו חוגג עם ישראל את קבלת התורה, יעניק לזוכים המאושרים משמעות נוספת של 'קבלת התורה'" אומרים ביד לאחים.

ממוקד ההגרלה נמסר כי המוקד תוגבר בטלפנים נוספים כדי לעמוד בעומס העצום של הנרשמים היום להגרלה עד השעה 21:00 בלבד. לכניסה להגרלה לחצו כאן לפרטים נוספים או חייגו למוקד יד לאחים: 1800620640
יד לאחים ספר תורה הכנסת ספר תורה בחורי ישיבות תיקי ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד