י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מקלט המס של החוסכים: קרן השתלמות

חיסכון פנסיוני שמשתחרר לאחר שש שנים והוא פטור ממס? מסתבר שיש חיה כזאת. קרן ההשתלמות, המתנה הכי גדולה שהמעסיק יכל לתת לכם השכירים או שאתם יכולים לתת לעצמכם העצמאים

צילום: פיקסביי
צילום: פיקסביי



אם תמיד חשבתם שחיסכון פנסיוני קשור רק לפנסיה ואי אפשר לחסוך באמצעותו גם סתם-כך, ל'אמצע החיים', כדאי שתחשבו שוב. קרן השתלמות הינה מוצר המאפשר חיסכון בתנאים פנסיוניים, אבל משתחרר כעבור שש שנים בלבד. במקור, נועדה קרן ההשתלמות לממן השתלמות והכשרה לעובדים. בפועל, זה כבר מזמן לא כך.

בעוד שחסכונות אחרים כמו תיקי השקעות או השקעה בקרנות נאמנות חייבים במס רווח הון במועד המשיכה, הרווחים מקרן ההשתלמות יהיו פטורים ממס לאחר שש שנים. כן, פטורים ממס לחלוטין. ובחישוב מושכל, לאורך שנים – יתכן ומדובר בסכום לא מבוטל.
בנוסף, בניגוד לקרן הפנסיה אותה תקבלו רק בגיל הפרישה, את קרן ההשתלמות ניתן למשוך לאחר שש שנים ממועד פתיחתה ולכל מטרה.

היות שהרווחים בקרן ההשתלמות יהיו פטורים ממס רק במועד המשיכה, כדאי לכם לדחות את מועד המשיכה למועד זה. ומה עושים אם צריכים כסף? אפשר לקבל הלוואה מכספי קרן ההשתלמות בתנאים אטרקטיביים במגוון מסלולי החזר*. והקרן? בינתיים ממשיכה להיות מושקעת.

חשוב לזכור, כי בניגוד לקרן פנסיה שההפקדות אליה הינן חובה, לקרן ההשתלמות אין חובה של המעסיק לבצע הפקדות. אך אם אתם עצמאים ומחפשים אפיק השקעה אטרקטיבי, וליהנות מחיסכון פטור ממס, קרן ההשתלמות היא הפתרון.

רוצים לדעת עוד על חיסכון בקרן השתלמות? הקליקו כאן:


כחלק מהנגשת השירות למגזר החרדי, ל'מנורה מבטחים' צוות חרדי בהובלת ר' יצחק יוסקוביץ, מנהל עסקי בחברה. הצוות נותן מענה מקצועי מותאם אישית לצרכי המגזר, פגישות תכנון למשק בית בתחומי הפנסיה והביטוח, כשבמהלך הפגישות מתבצע תהליך למידה ואוריינות פנסיונית, במרכיבים השונים בתיק הביטוחי.

למותר לציין, כי ל'מנורה מבטחים' אישור מטעם וועד הפיקוח לענייני פיננסים שע"י בד"ץ העדה החרדית, ומומחי 'מנורה מבטחים' עומדים עם רבני הבד"ץ בקשר הדוק.

מסלולי ההשקעה והחיסכון המוצעים אפוא לחוסכים החרדיים, הינם מפוקחים על ידי הבד"ץ, וללא כל חשש משותפות בעסקאות שיש בהן חשש של חילולי שבת או איסורים הלכתיים שונים.
אז אם אתם תוהים היכן תחסכו לטווח ארוך-שהוא-קצר ותיהנו מהטבות מס - ב'קרן השתלמות' המנוהלת בבית 'מנורה מבטחים' תוכלו ליהנות מהשקעה מושכלת כתכנית החיסכון משתלמת עבורכם.


לפרטים נוספים ויצירת קשר, הקליקו כאן או השאירו פרטים:


האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק פנסיוני, המלצה או חוות דעת ואין בו כדי להוות תחליף ליעוץ או שיווק פנסיוני כאמור הניתן על ידי בעל רישיון כדין, המתחשב בצרכים ובנתונים המיוחדים של כל אדם.

אין באמור משום מתן התחייבות למתן הלוואה או לסכומה, הכפופים ליתרה עדכנית. הקריטריונים למתן הלוואה נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של החברה. הלוואות מסוג שפיצר (פריים 0.5-), גרייס מלא (פריים) או בלון (פריים 0.5-), בכפוף לתנאי הסכם ההלוואה. העלות השנתית המקסימלית הינה בהתאם למסלול שנבחר וסכום ההלוואה המבוקש.
מנורה כלכלה עסקים השקעות ממון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד