י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בחירות 2018: המחלקה המונציפלית בש"ס יוצאת לדרך

מנכ"ל ש"ס פונה לחברי הכנסת בדרישה לצאת לחוגי בית בימי ראשון שלישי וחמישי "להיחשף ככל שניתן לקהלים חדשים בערים השונות" פרסום ראשון

אילוסטרציה. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' בש"ס יוצאים לדרך עם מיזם חוגי הבית.

החל מהשבוע הקרוב יצאו כלל חברי הכנסת בימי ראשון, שלישי וחמישי לחרוש את הערים ולפגוש את התושבים המקומיים.

היום (חמישי), שיגר מנכ"ל התנועה חיים ביטון מכתב לחברי הכנסת ובו הנחיות לקראת המיזם שיצא לדרך.

במכתב כותב ביטון לחברי הכנסת: "עפ"י הנחיית יו"ר התנועה, שר הפנים, הפריפריה, הנגב והגליל הרב אריה דרעי שליט"א, מיזם חוגי הבית ברחבי הארץ בהשתתפות חברי הכנסת של התנועה יוצא לדרך. נציגי התנועה מתבקשים לקיים וליזום חוגי בית ברחבי העיר ככל שניתן, אליהם אי"ה נתאם הגעת חברי הכנסת עפ"י לו"ז מסוכם ומתואם מראש".

ביטון מוסיף: "חברי הכנסת יביאו את דבר התנועה והישגיה הרבים לידי ביטוי בחוגי הבית ע"מ להיחשף ככל שניתן לקהלים חדשים בערים השונות".

לדברי ביטון "ניסיון העבר הוכיח שהירידה לשטח והחיבור הבלתי אמצעי עם התושבים ובפרט בקהלים חדשים בהם הציבור נחשף וייחשף באופן אמיתי וכנה לעשיה הברוכה וההישגים העצומים, ובפרט בקדנציה האחרונה של התנועה הקדושה, יוצרים רושם רב והציבור יודע להעריך ולהוקיר עשיה ברוכה זו".

כזכור, השבוע קיימה ש"ס כנס בחירות ראשון של באו התכנסו פעילים ונציגים של אזור הצפון, במהלך הדברים אמר יו"ר התנועה השר דרעי אמר "גם אם הממשלה תמלא את ימיה", אמר, "נובמבר 2019 מתקרב, תהיה שנה אחרי הבחירות לרשויות ואני לא בטוח שזה יהיה שנה גם שם צריך להתארגן", והוסיף, "יהיה לנו הרבה יותר אם גם נצליח ללקט סביבנו בכל עיר ועיר כמעט את כל הקבוצות. זה ברור שזה יעזור לנו וגם, תחשבו: אם אנחנו נשאיר פצועים או אנשים ממורמרים שאפשר היה לקרב אותם רק לא דיברנו איתם, לא התייחסנו אליהם - התעלמנו מהם אז אולי בקלפי, הם יצביעו ש"ס אבל בטח לא יעבדו, בטח לא יעזרו". 

דרעי התייחס בהמשך להכנת הנציגים המקומיים, כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' על ידי קיום חוגי בית: "אתם יכולים לעשות הרבה יותר טוב מכל הנציגים (חברי הכנסת) רק שבירת הקרח הבין אישי ולהגיע להבנות, המטרה היא לקיים את השליחות שלנו ואפשר לוותר ולעשות הסכמים. לא חסר פתרונות". 

בהמשך דבריו אמר השר דרעי "שום סקר בעולם לא יחליף את הנציגים שלנו, את העשייה בשטח ואת הדביקות במטרה. הגיע הזמן שנפסיק לומר 'יש לנו אחות בבית המלך' שכל אחד יתחיל לדעת שזה הבית שלו". 

דרעי הוסיף: "חלילה וחס מה יקרה אם התנועה תחלש?! מה יקרה ברשת החינוך, באל המעין וכל עיר תחלש, וכנראה הקב"ה לא רוצה שנקח הכל כמובן מאליו אין לי ספק שנפתיע. 

לסיום אמר דרעי בכנס: "הבחירות לרשויות הן הסקר הטוב ביותר. יש להם משמעות גדולה מאוד ואין ספק שאם נתחזק ברשויות ואין שום סיבה שזה לא יקרה - בחלק גדול מהמקומות מה שעשו בקדנציה האחרונה ואני מדבר על עשייה למען התושבים אין שום סיבה שזה לא יביא עוד אנשים, עשיתם דברים שלא עשיתם לפני זה אם נדע לאחד כמה שיותר קבוצות ותתי קבוצות תחת ש"ס, אין ספק שזה ייתן להבין שש"ס בתנופה, ואין לי ספק שהבחירות לכנסת יהיו יותר חזקות".
שס חוגי בית בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד