ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הרבי על העברת השגרירות לירושלים: "אין לנו שום שמחה ונחמה"

את הדברים אמר הרבי מצאנז בטיש נעילת החג בהשתתפות אלפי חסידיו בהיכל בית מדרשו בנתניה • "טשטוש דעת חדר גם לתוך הציבור החרדי כאשר לא מובן מה לנו להיות שמחים? האם לזה חיכינו וצפינו כל הימים?" • 'בחדרי חרדים' עם עיקרי דבריו

הרבי מצאנז אמש בטיש נעילת החג. צילום: משה גולדשטיין
הרבי מצאנז אמש בטיש נעילת החג. צילום: משה גולדשטיין



במעמד טיש נעילת החג בחצר חסידות צאנז בקריה בנתניה בהשתתפות אלפי חסידים ששהו בצלו של הרבי בחג השבועות, התייחס האדמו"ר לנושא העברת השגרירות האמריקאית לירושלים בשבוע האחרון שגרמה לשמחה גדולה.

האדמו"ר עמד בדבריו ואמר: "טשטוש דעת חדר גם לתוך הציבור החרדי כאשר לא מובן מה לנו להיות שמחים? האם לזה חיכינו וצפינו כל הימים? על זה אנו מתפללים ולירושלים עירך ברחמים תשוב?".

"עלינו לחזור ולחדד בתוכנו, כי כל זמן שאין אנו שומעים שהגיע זמן גאולתכם ועלו לציון מושיעים והיתה לה' המלוכה אין לנו שום שמחה ונחמה". דברי הרבי אשר הגיעו לידי 'בחדרי חרדים'.

הרבי הוסיף לסיום הנושא ואמר כי "עלינו להתפלל מעומק הלב לגאולה השלימה והאמיתית ועד מתי נוכל לראות את חילול ירושלים וקדושתה".

בתוך כך, במעמד נעילת החג אמש נערך מעמד המכונה 'ובאו כולם בברית יחד', בו מגישים לרבי קוויטל ובו שמות כלל החסידים מכל רחבי תבל הנקרא ספר "תמכין דאורייתא" של רשת כוללי האברכים "מרכז התורה" דחסידי צאנז, בו נזכרים לזכרון טוב, כל התומכים הקבועים ב-300 האברכים של רשת כוללי האברכים "מרכז התורה" דחסידי צאנז הלומדים בקריה בנתניה.

עמודי התווך של "מרכז התורה" זכו להוקרה מיוחדת, שותפי יששכר וזבולון התומכים בסכומים מכובדים ב"מרכז התורה" - קיבלו בקבוקי יין מהודרים מידיו של הרבי בעת עריכת הטיש.
חסידות צאנז ירושלים העברת השגרירות שבועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד