י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שמלת הכלה הצנועה של הנסיכה החדשה

שמלת הכלה שריתקה אליה מיליארדי עיניים ברחבי העולם, עלתה סכום לא מבוטל והפכה אישה אחת מאזרחית לנסיכה, הייתה מיוחדת, אבל גם כמעט לגמרי צנועה. האם נראה חיקויים לה גם בחתונות החרדיות?

צילום: pixabay
צילום: pixabay





בשבת האחרונה התחתן אחד האנשים החשובים והעשירים בעולם. הוא הנכד של המלכה, הבן של הטוען לכתר, אחיו הצעיר של השלישי בתור לכתר באנגליה והוא מוכר גם בכינוי הנסיך הארי.

לפני כ-5 שנים התחתן אחיו, הנסיך ויליאם, ובמהלך השנים שחלפו מאז הספיקה רעייתו, הדוכסית קייט מידלטון, להכיר לעולם את סגנון הלבוש שלה, מחויט, אלגנטי ובעיקר צנוע. ארון הבגדים של הנסיכה קייט הורכב משמלות ומעילים מכסי ברך, סגורי צווארון וארוכי שרוולים. החתונה המלכותית השנייה הציבה בפני הנסיכה החדשה את האתגר של להיות אלגנטית מאוד אך צנועה כראוי לבת משפחת המלוכה, מבלי לחקות את גיסתה.

מייגן מרקל, שהחל משבת היא גם רעייתו של הנסיך הארי ונושאת בתואר דוכסית סאסקס, הצליחה לעמוד במשימה ובגדול. כבר בשמלת הכלה שלה היא הוכיחה כי היא יכולה להישאר צנועה מבלי להוריד מאום מהסטייל ומהדיוק איתם אמורה כל בת משפחת המלוכה להסתובב.




שמלת הכלה המדוברת בעולם. צילום: רויטרס

שמלת הכלה של מייגן אומנם חשפה מעט את צווארה, אך שרוולי השמלה נשארו ארוכים וללא תחרות ושקיפות ומההינומה שכיסתה אותה התמשך שובל ארוך. על עיצובה של שמלת הכלה התחרו מעצבים רבים (ביניהם אף ישראלים) ומחירה עמד על מאות אלפי שקלים.

נראה כי כמו שמלת הכלה של גיסתה, קייט, תהפוך השמלה של מייגן לאייקונית ואין ספק כי כלות רבות תבחרנה ללבוש חיקויים של השמלה. בניגוד לשמלת גיסתה, שהחיקויים שלה בציבור החרדי עברו שינויים לא מעטים מהמקור בעל השרוולים השקופים, השמלה של הנסיכה החדשה מתאימה בשינויים קלים בלבד גם לכלות החרדיות ונראה ש'שמלת מייגן' הולכת לככב בחתונות הקיץ באולמות בבני ברק ובירושלים.
הנסיך הארי מייגן מרקל אנגליה צניעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד