י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

החגיגה של 'אורייתא': שני בחורים סיימו ש"ס

ישיבת 'אורייתא' הכלל חסידית על שני הסניפים, חגגו את מעמד סיום הש"ס של שניים מתלמידי הישיבה שהביאו כבוד לישיבה • 'בחדרי חרדים' בתיעוד מהמעמד

החגיגה של 'אורייתא': שני בחורים סיימו ש"ס



באולם 'בית מלכה' בירושלים נערך בערב חג השבועות מעמד מיוחד של סיום הש"ס שנלמד על ידי הבחורים ישראל מאיר לב ונפתלי גוטליב בחירי ישיבת 'אורייתא' הכלל חסידית שסיימו את כל מסכתות הש"ס.

את המעמד פתח בדברים נרגשים הגאון רבי עמרם הופמן מו"ץ בעדה החרדית. בדבריו הוא הקיף את גודל יקר ערך יום חג השבועות.

לאחר מכן נשא דברים הגאון רבי צבי ברוורמן ראב"ד ביתר עלית ור"מ בישיבה שאף הוא הכביר מילים בשבח הימים הנעלים ובחשיבות המעמד הנרגש.



לאחריו נשא דברים ראש הישיבה האדמו"ר מאונגוואר שהכין את ציבור השומעים לקראת מתן תורה ולקראת הכניסה אל שלושת ימי ההגבלה, הימים שכל כולם הכנה לקבל תורה מסיני.

בין לבין שמעו הבחורים פנינים מפיו של המנהל הרוחני הרה"ג ר' דוד שפר שכדרכו בכל עת, ידע להלך אל מסילות לבבותיהם של הבחורים היקרים בדברי עידוד והתעוררות. כן שמעו הבחורים שיחה מאלפת מפיו של הרה"ג רבי מרדכי ברנשטיין רב ומו"ץ בישיבה.

לפני מעמד סיום הש"ס נשא דברים הגאון רבי שמואל רבינוביץ רב הכותל והמקומות הקדושים.

רגעים לאחר סיום הש"ס פרצו תלמידי הישיבה בשירה וזמרה בניצוחו של בעל המנגן החסידי יואלי קליין, המעמד המרגש ננעל עם שעה ארוכה וסוחפת, מלאת ניגוני קודש, שירין ורחשין, סיפורים והגיונות מפיו של ר' שמואל גריינימן הידוע בעולם הישיבות כמי שפורט על נימי הנשמה.





















































ישיבת אורייתא ערב חג השבועות סיום השס הרב דוד שפר הרבי מאונגוואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד