י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

התוקף המפחיד שהשתלט על חייה של אישה

כשגוזל עורב מת בחצר ביתה של רותי שני, היא לא תיארה לעצמה שהיא תאלץ להתמודד מעתה ואילך עם תוקף מפחיד שלא יאפשר לה לצאת מהבית - להקתו של העורב

צילום: pixabay
צילום: pixabay



רותי שני לא יכולה לצאת מביתה, כל יציאה מלווה במתקפה פיזית קשה וגם בתוך הבית היא חוששת ונאלצת לחיות עם חלונות סגורים כדי שהתוקפים לא יכנסו פנימה. בכתבה שפורסמה באתר מאקו סיפרה רותי שני על התוקף המפתיע שמשבש את חייה - להקת עורבים גדולה.

העורבים ידועים בזיכרון הטוב שלהם ששומר בראש מקרים לטווח ארוך ואולי העורבים זוכרים את המקרה שקרה בחצר של רותי, כשגוזל עורב נפל מהקן בחצר של רותי היא ראתה את הכלב שלה רץ כדי לטרוף אותו, היא ניסתה בשנייה האחרונה להציל את הגוזל אך נכשלה ולצערה הכלב טרף את הגוזל.

היא לא ידעה עד כמה המקרה הזה יהיה לצערה, שכן להקת העורבים לא שכחה מאז את המקרה. מחוץ לביתה של רותי מסתובבת להקת עורבים שתוקפת אותה או את הכלב שלה בכל פעם שהיא יוצאת מהבית, הם מנקרים ופוצעים אותה, דופקים על חלונות הבית שלה שנשארים סגורים ומנסים ככל הנראה לנקום את מותו של הגוזל הקטן.

מהבית היא יוצאת עם מטריה וכובע על הראש כי כבר קרה שהעורבים ניקרו ופצעו לה את הקרקפת, עורב אחד ניסה והצליח לשבור לה את החלון וכמעט בלתי אפשרי להתפטר מהבעיה

"העורבים הפכו את החיים שלי לסיוט אחד גדול", מספרת רותי שני למאקו. "הם פצעו אותי כמה פעמים. אני חוששת שאם זה יימשך אני עוד עלולה לעזוב את העיר או להחליף דירה כדי שהעורבים יפסיקו לתקוף אותי", שחזרה רותי.

ההתמודדות עם בעיית העורבים הופכת לקשה יותר בעקבות החוק הישראלי שלא מתיר לפגוע בהם בשטח עירוני ומלבד שפיכת שמן על ביצי העורבים כדי שלא יבקעו ויהפכו ללהקה, כמעט ואין לרותי מה לעשות. בקרוב היא צפויה לטוס לחו"ל, שם היא תזכה בקצת שקט מהתוקפים המטרידים, אך כשתחזור היא תאלץ להתמודד שוב עם הבעיה.

בינתיים חשוב להזכיר כי עדיף שלא לתקוף עורבים, יש להם זיכרון מעולה, יצר נקמנות ומקור שהם לא מפחדים להשתמש בו.
עורב תוקף גוזל ציפור להקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד