י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הנציג הירושלמי ב'איחוד הצלה': "מדהים"

חבר מועצת העיר ירושלים פיני עזרא באיחוד הצלה: "מדהים לראות מקרוב את העשייה של ארגון איחוד הצלה בכל רחבי הארץ" • הדברים נאמרו במהלך סיור התרשמות במטה "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ שנערך במטה הארצי של הארגון בירושלים • מנכ"ל "איחוד הצלה" משה טייטלבוים הוביל את הביקור, במהלכו הוצג לח"מ העיר ירושלים פיני עזרא את מוקד 1221 של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-1,000 קריאות חירום ביממה

הנציג הירושלמי ב'איחוד הצלה': "מדהים"
יחץ איחוד הצלה







חבר מועצת עיריית ירושלים ומחזיק תיק מורשת מן המזרח פיני עזרא הגיע אתמול (שלישי) לסיור וישיבת עבודה במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. עזרא הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והרחבת שיתופי הפעולה עם 'איחוד הצלה' במגוון תחומים למען תושבי העיר.

הובילו את הביקור מנכ"ל איחוד הצלה משה טיטלבוים וסגן נשיא הארגון אלי פולק, במהלכו הוצג לחבר המועצה מוקד המבצעים הבינלאומי החדש של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-1000 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך למעלה מ-5,000 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה. כמו כן קיבל סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ בכלל ובעיר ירושלים בפרט.

סגן נשיא איחוד הצלה אלי פולק סיכם את הביקור "בעיר ירושלים קיים הסניף הגדול ביותר של איחוד הצלה ברחבי הארץ, עם למעלה מ-500, מתנדבים. השיתוף פעולה עם העירייה וכל גורמי החירום בעיר מהווים מכפיל כוח למערך ההצלה שלנו בעיר. אני מודה לחבר המועצה פיני עזרא, שהגיע היום להתרשם מקרוב בפעילות הארגון, אני בטוח שהוא יעשה כל שביכולתו בכדי לסייע לאיחוד הצלה להמשיך לגדול ולתת את המענה הטוב ביותר לתושבי ירושלים".

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק מורשת מן המזרח פיני עזרא אמר "זה מדהים לראות מקרוב את העשייה של ארגון איחוד הצלה בכל רחבי הארץ, ובירושלים בפרט, רבים מתושבי ירושלים חבים את חייהם לאיחוד הצלה. אני רואה חובה לעצמי לפעול שעיריית ירושלים תהיה שותפה ותסייע בכל מה שניתן למען הארגון החשוב הזה".

איחוד הצלה הרב פיני עזרא משה טייטלבאום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד