י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

החיים, הבריאות והרכוש שלנו בטוחים יותר עם ביטוח: אבל כמה ניתן לחסוך בהוצאות הביטוח?

אין ספק, שביטוח טוב מקל עלינו את החיים ומאפשר לנו לא ליפול, גם כשקורים לנו דברים קשים כמו שוד, שריפה או מחלה לא עלינו. כתבה זו תעזור לכם להבין מעט על ההבדל בין הביטוחים המובילים בשוק הביטוח, ההשפעה שלהם על החיים שלנו וכמובן – איך לשלם עליהם פחות אבל לקבל יותר.

החיים, הבריאות והרכוש שלנו בטוחים יותר עם ביטוח: אבל כמה ניתן לחסוך בהוצאות הביטוח?
storyblocks



ביטוח רכב
אחד הביטוחים הכי נפוצים בעולם הוא ביטוח הרכב. גם בגלל שיש חלק של ביטוח חובה שכולם חייבים לעשות,גם בגלל שהרכב הוא רכוש יקר שאנחנו לא רוצים שיגנבו לנו ובנוסף לכך הכביש הוא מקום מסוכן, ואיש אינו רוצה להיקלע למצב בו ייאלץ לשלם עשרות אלפי שקלים פיצוי לנהג אחר בגלל תאונה – שלא לדבר על נזקים לרכבו שלו, בהתאם, שוק הביטוח רכב תוסס מאד וחברות הביטוח מציעות עוד ועוד מבצעים כמו חודשיים חינם והנחות כדי למשוך את הנהג דווקא אליהם. שימו לב שלא כל מחיר נמוך משתלם! לפעמים המחיר הזול מגיע מכך שהפוליסה כוללת סעיפים בעיתיים כמו סכומי השתתפות עצמית מוגדלים, פיצוי נמוך או מעוכב, אי הענקת שירותי דרך חשובים כמו וכן הלאה. הדבר הכי נכון לעשות, כשבאים לחדש את ביטוח הרכב, הוא פשוט לבצע השוואת ביטוח ולהבין איפה משלמים פחות, ובעיקר, מה כוללת פוליסת הביטוח.

ביטוח משכנתא/ביטוח חיים
בעת נטילת משכנתא הבנק מחייב את כל הלווים לעשות ביטוח משכנתא ולשעבד אותו לבנק, ביטוח משכנתא מורכב משני סוגי ביטוח: ביטוח חיים וביטוח דירה –. שימו לב שאתם לא חייבים לקחת את הביטוח למשכנתא באמצעות הבנק בו לקחתם את המשכנתא. אם תעשו השוואת ביטוח משכנתא באינטרנט תופתעו לגלות שחברות הביטוח השונות מציעות ביטוח זול יותר לאותו גובהה כיסוי, החיסכון יכול להגיע לעשרות אחוזים שמתבטאים באלפי שקלים לאורך 20 שנה של הלוואת המשכנתא.

ביטוח נסיעות לחו"ל
עם ישראל אוהב מאוד לטוס לחו"ל וזה לא פלא מכיוון שבאוגוסט ובפסח חופשה במלון ביוון תעלה פחות מאשר חופשה במלון באילת, אבל יש לקחת בחשבון שברגע שיוצאים מעבר לגבולות המדינה הביטוח בריאות הממלכתי שיש לכולנו כבר לא תקף ולכן חשבו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לכל צרה שיכולה להיות בחו"ל, הביטוח מכסה אותך במקרה של מחלה ובדיקת רופא וחלילה במקרה של אשפוז, ניתוח והטסה רפואית להמשך טיפול בישראל, הוצאות שיכולות להגיע בקלות לעשרות אלפי דולרים ואף יותר. רוב הנוסעים רוכשים ביטוח נסיעות דרך קופת החולים, אולי תתפלאו לדעת שאם תעשו בשוק הביטוח השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו לחסוך עשרות דולרים אם תעשו השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל בין חברות הביטוח המובילות בתחום, ניתן לרכוש און ליין וקבל את הביטוח למייל תוך דקות בודדות.

ביטוח בריאות פרטי
בארץ יש לנו קופות חולים שמממנות את רוב הטיפולים הרפואיים שלנו ואף מסבסדות את רוב התרופות. יחד עם זאת, אם חלילה אדם נקלע למצב רפואי קשה כמו צורך בטיפול בחו"ל או רכישה של תרופות יקרות שאינן בסל – קופת החולים אינה חלק מהעניין, ואם אותו חולה אינו אדם אמיד במיוחד, יש לו בעיה קשה. אנו רואים בכל כמה חודשים כתבות קורעות את הלב על אנשים שמבקשים את עזרת הציבור במימון תרופות יקרות או טיפולים מצילי חיים, ומבינים שאם הם רק היו עושים ביטוח בריאות פרטי • הכל היה נראה אחרת עבורם והם היו יכולים להתפנות ולהתמסר בלב שלם לתהליך ההבראה שלהם. אם צמד המילים ביטוח בריאות מלחיץ אתכם, כי אתם חוששים שזה יקר או שזה חלילה פתח לעין הרע, כדאי שתדעו שני דברים חשובים: שוק ביטוחי הבריאות עבר רפורמה, שמאפשרת לכם לקבל ביטוח רפואי בסיסי במחיר מסובסד. כמובן שאתם יכולים (וגם מומלץ בחום) להוסיף סעיפים נוספים שיגנו עליכם בעת צרה, אבל הרעיון הכללי הוא שכל אחד יכול כעת לבטח את בריאותו ואת בריאות יקיריו.

רוצים להבין עוד, ולשמוע מחירים? היכנסו לשוק הביטוח, אתר מוביל להשוואת מחירים וכיסויים בכל תחומי הביטוח ולקבל שירות מסוכן ביטוח מקצועי שמייצג אלפי לקוחות מול חברות הביטוח ויעמוד לצדכם גם בזמן תביעה.



ביטוח השוות ביטוח בי פוסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד