י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בן ה-7 ניצח את החיידק: "קרה לנו נס גדול"

לאחר שהתלונן על כאבים חזקים, רגלו התנפחה וסבל מחום קיצוני, אובחן אבינר - ילד חרדי בן 7 כלוקה בחיידק הטורף, הצוות הרפואי נלחם על חייו והוא יצא מכלל סכנה אביו: "התפילות הרבות של עם ישראל לרפואתו של בננו והדאגה לשלומו, חיזקו אותנו ונתנו לו כוחות לנצח"

אבינר ואביו בבית החולים. צילום: דוברות בית החולים
אבינר ואביו בבית החולים. צילום: דוברות בית החולים



בשבוע שעבר, התלונן אבינר בן אנו, בן ה-7 מלוד על כאבים חזקים, רגל נפוחה וחום גבוה, רופא המשפחה בדק את הילד בקופת החולים ושלח אותו בדחיפות למחלקה לרפואה דחופה -ילדים במרכז הרפואי 'אסף הרופא'.

תוך זמן קצר מצבו של אבינר התדרדר והוא הובהל לטיפול נמרץ ילדים, תוך שהוא סובל מרעידות, פירקוסים וחום קיצוני ביותר. הוא הורדם והונשם.

"אבינר הגיע אלינו כשהוא סובל מזיהום קשה שתקף את הרקמות בדם וגרם לו להלם ספטי" תיאר ד"ר איברהים אבו קשק מנהל טיפול נמרץ ילדים ב'אסף הרופא' ופירט: "נדרשה התערבות כירורגית מיידית, תמיכה נשימתית והמודינמית. הצוות הרפואי נלחם על חייו ואכן בסוף השבוע לשמחתנו, אבינר פקח את עיניו וחוזר לאט לאט לעצמו. הוא יצטרך עוד מעקב ארוך עד שיחזור לעצמו לגמרי".

במהלך ימי אשפוזו העתיר עם ישראל בתפילה לרפואתו של הילד הקטן ואף נוסף לו השם "חיים".

"קרה לנו נס גדול" סיפר האב ינאי בן אנו בהתרגשות, התפילות הרבות של עם ישראל לרפואתו של בננו והדאגה לשלומו, חיזקו אותנו ונתנו לו כוחות לנצח את החיידק הטורף. הצוות הרפואי באסף הרופא עשה מאמצים כבירים להחזיר לנו את הילד ואנו אסירי תודה על כך. אני מבקש להודות לכל אחת ואחד שנשאו תפילה ומבקש להמשיך להתפלל להחלמתו המהירה של "חיים" אבינר בן אבו".
אבינר בן אנו חיידק טורף אשפוז נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד