י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בגלל טעות: השידוך הראשון בחסידות גרר שידוך נוסף

סיפור יוצא דופן הפך לשיחת היום בחסידות ויז'ניץ; שידוך שנסגר בחדרי חדרים מסיבות מובנות דלף החוצה וגרם למבוכה, עקב כך הורה הרבי לסגור את השידוך ואמר: "נראה שככה רצו מן השמים" • כל הפרטים בפרסום ראשון

צילום אילוסטרציה: מנדי הכטמן, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: מנדי הכטמן, פלאש 90



בשבוע שעבר ביום שלישי התארס בשעה טובה נכדו של האדמו"ר מויז'ניץ, בן חתנו הרה"צ רבי נפתלי טייטלבוים בן הגה"צ רבי נחום אפרים טייטלבוים אב"ד וואלווע מארה"ב, עם הכלה בתו של המשפיע הנודע הרה"צ רבי נחמן בידרמן.

בחסידות ויז'ניץ הפך השידוך לשיחת היום עוד קודם ההודעה הרשמית, אך ההודעה שעברה היא שנכד אחר בנו של חתנו של האדמו"ר הרה"צ רבי מנחם מנדל הגר בנו של הרה"צ רבי ישראל אליעזר הגר רב חסידי סערט ויז'ניץ בירושלים, מתארס עם בתו של המשפיע רבי נחמן בידרמן.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החסידים שפגשו את אבי החתן רבי מנחם מנדל הגר כבר איחלו לו מזל טוב על השידוך באותו יום, אך בערב שמעו כי השידוך שנסגר הוא של נכד אחר.

הרבי ששמע על הטעות נתן הוראה לחתנו הרב הגר, לסיים את השידוך שכבר נסגר בשקט לפני תקופה קצרה לנכד עם בת הרב יוסף ארנסטר בנו של הגה"צ רבי זאב ארנסטר רב קרית 'מאור חיים' בירושלים.

כשהשידוך נסגר בצורה לא רשמית הורה הרבי לחכות עקב גילו הצעיר של החתן בנו של חתנו הרב מנחם מנדל הגר, שלומד בשיעור א' והרבי דורש שיחכו לשיעור ב'.

אלא בשל השיח אצל החסידים ואמירת מזל טוב להרב הגר, נתן האדמו"ר הוראה כן לגמור את השידוך, "נראה שככה רצו מן השמים", אמר הרבי.

הרב הגר אכן סיים ביום חמישי את השידוך ושמחת האירוסין תיערך ביום שלישי הקרוב בקרית 'מאור חיים' בירושלים.
שידוך חסידות ויזניץ רבי נחמן בידרמן הרב הגר אירוסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד