י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו: צרחות על חסיד חב"ד שהציע הנחת תפילין

אירוע לא שגרתי אירע הבוקר בנתב"ג • אישה תקפה מילולית חסיד חב"ד שהציע להניח תפילין • "אנחנו לא רוצים להיות חלק ממך" • צפו בתיעוד

צילום: פלאש90. אילוסטרציה
צילום: פלאש90. אילוסטרציה



אירוע מביש אירע הבוקר (שני) בשדה התעופה בן גוריון. חסיד חב"ד שהגיע למקום והציע לעוברי אורח להניח תפילין, הותקף מילולית על ידי אישה, שדרשה ממנו לעבור למקום אחר, ולא להניח תפילין לאנשים בסמוך אליה. 'בחדרי חרדים' עם התיעוד המלא.

"אנחנו לא רוצים להיות חלק ממך", הטיחה האישה בחסיד, "אתה תצחק, חה, חה, חה, חה. אתה מפריע לי, כאן זה מקום ציבורי. אתה צריך ללכת לשם, לא להיות כאן לידי במקום שאני יושבת", נשמעת האישה בתיעוד הווידאו.

גד קאופמן, ישראלי, שאליו פנה החסיד מניח התפילין, העלה ברשת הפייסבוק תיעוד וידיאו מהמקרה, ותקף בחריפות את האישה שמנעה את הנחת התפילין.




לדבריו של קאופמן: "אירוע מדהים אירע הבוקר בשדה, כאשר נשאלתי בנימוס ע"י איש חב"ד, אם אני מעוניין להניח תפילין? השבתי בחיוב, או אז קפצה אישה עם מבט מוטרף והחלה לגדף, להציק ולהפריע".

עוד הוסיף כי "ממש מביש שלהיות יהודי בארץ - זה להיות נרדף ע"י הבוהמה השמאלנית. אם הייתי מוסלמי או נוצרי, זה היה לגביה יותר לגיטימי?!".

יצוין, כי לא מדובר במקרה בודד, בו חסידי חב"ד המבקשים לסייע בהנחת תפילין – מותקפים באופן מילולי ולא מכבד. התופעה מגיעה על רקע קמפיין מוסדר של מספר כלי תקשורת בישראל, הפועלים נגד מה שמכונה 'הדתה', הן מערכת החינוך והן במרחב הציבורי.
תפילין שדה התעופה שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד