י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

עם סימילאק למהדרין: תינוקך בידיים טובות גם בקיץ

מאת רונית דוייב המנהלת המדעית של אבוט יצרנית סימילאק למהדרין החשיבה הרווחת היא כי בתקופת החורף יש נטייה להיחשף למחלות וחיידקים, אך מסתבר כי דווקא בקיץ כשאנחנו מבלים יותר מחוץ לבית ושוהים יותר במחיצת אנשים, אז גוברים הסיכויים להידבק במחלות שכיחות. בנוסף, מזג האוויר החם אינו תורם למצב ומהווה קרקע פורייה לשגשוגם של חיידקים

עם סימילאק למהדרין: תינוקך בידיים טובות גם בקיץ
סימ



לכל הורה היכולת לעזור למערכת החיסון של התינוק באמצעות התזונה שהוא מקבל. סימילאק למהדרין מבית אבוט מעניק לתינוק רכיבים תזונתיים הדרושים לו להתפתחות תקינה של המערכת החיסונית ולחיזוקה, דבר שיסייע לו לעבור גם את חודשי הקיץ בצורה בריאה יותר.

הרכב סימילאק למהדרין הוכח במחקרים מדעיים כתומך בהתפתחות תאי מערכת החיסון והנוגדנים, הנלחמים בגורמי מחלות ומפחיתים גם בעיות מעיים.
בסימילאק למהדרין שני רכיבים חיוניים: פרהביוטיקה (משלב 2) ונוקלאוטידים התומכים במערכת החיסון הטבעית של התינוק.

פרהביוטיקה הן פחמימות שאינן מתעכלות, המעודדות התפתחות והתרבות חיידקים טובים המסייעים גם בשמירה על בריאות מערכת העיכול וגם בחיזוק מערכת החיסון.
נוקלאוטידים הם רכיבים מיוחדים הקיימים בחלב אם, המגבירים את יכולתו של התינוק ליצור נוגדנים חשובים.

סימילאק למהדרין הוא הפורמולה למהדרין היחידה בישראל המכיל נוקלאוטידים הזהים בכמות ובהרכב לאלו שבחלב אם.
בנוסף בסימילאק למהדרין רכיבים נוספים החיוניים לגדילה והתפתחות מערכות שונות בגופו של התינוק: ברזל, ויטמינים שונים והרכב שמנים ייחודי המועשר בכל השלבים בחומצות שומן LC-PUFA מסוג אומגה 3 ו-6.

נושא שני חשוב, במיוחד מגיל חצי שנה ואילך, הוא בטיחות המזון שאנו צורכים. כשהתינוק מתחיל לצרוך מזון מוצק ונמצא זמן משמעותי ביום במסגרות מחוץ לבית, לא תמיד האם יודעת מה בדיוק אכל התינוק, ומהו אופן הכנת האוכל. לעתים, במעון היום קורה כי הילדים אוכלים מצלחת משותפת או שותים מאותו בקבוק. אוכל שנמצא זמן ממושך מחוץ למקרר או שהה בשמש יכול להוביל לקלקול קיבה ולבעיות במערכת העיכול.

סימילאק למהדרין מבית אבוט הוא פורמולה מתקדמת למהדרין בעלת הרכב שמנים ייחודי ללא שמן דקל המועשר בחומצות שומן אומגה 3 ו-6 בכל השלבים, אשר הוכח מדעית כמקנה עיכול קל וסדיר והתפתחות שכלית בדומה לשל תינוק יונק.

עיכול – אחד הרכיבים המשפיעים ביותר על העיכול הוא שמן דקל, שקשה לעיכול ולספיגה. שמן דקל בפורמולה עשוי לגרום לכאבי בטן, לעצירות ולפגיעה בספיגת השומן והסידן. סימילאק למהדרין הוא הפורמולה למהדרין היחידה בישראל ללא שמן דקל.

התפתחות – שומן מהווה כמחצית ממשקלו היבש של המוח, וכמחצית מהשומן ההכרחי למוח מקורו בחומצות שומן בלתי רוויות: LC-PUFA. סימילאק למהדרין מועשר בכל השלבים בחומצות שומן LC-PUFA מסוג אומגה 3 ו-6 החשובות להתפתחות המוח ומערכת העצבים והראייה.

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ולקבלת דוגמיות ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות בטלפון 1800-65-65-01.
סימילק מהדרין תינוקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד