ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מהפכת הדיגיטל החרדית: מקדמת את העסק שלך

אחד האתגרים הגדולים בעולם הפרסום הדיגיטלי הוא אפשרויות החיבור למשתמש החרדי • החשיפה לעולם האינטרנטי מתנגשת במקרים רבים עם אורחות חייהם של הצרכנים מהמגזר החרדי, ומצריכה את ספקי התקשורת למצוא פתרונות חכמים יותר ויותר

מהפכת הדיגיטל החרדית: מקדמת את העסק שלך



כך נולדו לפני מספר שנים ה"טלפונים הכשרים" • מכשירים סלולריים המאפשרים ביצוע שיחות בלבד, ללא גישה לאינטרנט. בכל הנוגע להתקנת אפליקציות בכלל לא היה על מה לדבר.

בעולם שבו יותר ויותר פעולות מתבצעות אונליין עם נטייה ברורה למובייל, המשתמש החרדי הנשמע להוראות רבותיו היה מוגבל בביצוע פעולות רבות. חשבו על המשתמש החילוני שנעזר באפליקציית ניווט כדי להגיע ממקום למקום, משלם על החנייה דרך הנייד, מאתר מסעדה קרובה אליו, מזמין טיסה או מלון בחו"ל ומבצע שלל פעולות בנקאיות בכף ידו • עולם שלם שהיה סגור לגמרי עבור המשתמש החרדי.

המציאות הזו החלה להשתנות לפני מספר שנים, בתהליך שיצר תפנית משמעותית בהרגלי השימוש והצריכה במגזר: השקת המכשירים החכמים הכשרים. בתהליך דומה לזה שעבר בעולם הסלולר (הפרדה בין שימושים שונים במכשיר הטלפון • שיחות וצריכת תוכן) בוצעה הפרדה בין היכולות הטכנולוגיות המתקדמות שיכולות לשמש כל אחד ובין התכנים • שחלקם עשויים להיות בעייתיים עבור הגולש החרדי.

כך הגיעו לעולם חנויות האפליקציות הכשרות, הפתוחות לשימוש במכשירים הכשרים, מאושרות ע"י וועדות הרבנים ומציעות לגולש החרדי מגוון גדול של יישומים שימושיים במגוון תחומים: נסיעות ותחבורה, מזג אוויר, עסקים ופיננסים, אבטחה, בריאות ועוד. אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ופורטלים שונים • נשארו כמובן בחוץ.

נכון להיום, לפי ההערכות • נמכרים מדי חודש מאות מכשירים חכמים כשרים, בהם טלפונים סלולריים ואף טאבלטים. "מדובר בצמיחה של עשרות אחוזים בשנה", אומר לנו אחד המשווקים המובילים במגזר • "צרכן החרדי אימץ את הטכנולוגיה באיחור מה, אבל הוא משלים את הפערים בצעדי ענק". ואכן כיום יותר ויותר חרדים מבצעים קניות אונליין, מזמינים שירותים שונים, מבצעים פעולות בנקאיות ועוד ועוד.

אחת האפליקציות הנפוצות בשוק החרדי היא זו של "המדריך החרדי": אפליקציה חרדית "מבטן ומלידה" שמשמשת גם כמדריך טלפונים קהילתי וגם כאינדקס עסקים מוביל. מדריך הטלפונים הירושלמי יצא לאור לראשונה לפני 23 שנה והוא מודפס מדי שנה עד היום. אלפי עסקים ונותני שירותים מפרסמים במדריך והוא הפך לספר חובה בכל בית בירושלים ובאזור.

בשנה האחרונה הושק "402.co.il" אתר האינטרנט והאפליקציה החדשנית של המדריך, שהפכו תוך חודשים ספורים ללהיט הרשמי: כל העסקים הרלוונטיים למגזר • בהם מסעדות כשרות למהדרין, אתרי תיירות כשרים ואלפי נותני שירותים במאות תחומים, לצד מאות מוסדות מכל הסוגים. מחפשים אוכל יהודי או גמ"ח כסאות באזורכם? תמצאו בקלות וביעילות.

האפליקציה מסתמנת כפתרון האולטימטיבי עבור עסקים מקומיים (גם קטנים) מכל רחבי הארץ - בזכות אפשרויות החיפוש והפילוח גם לפי מיקום, הפיזור הגיאוגרפי של המשתמשים בקהילות החרדיות מצפת ועד אופקים, והאפשרות ליצירת חשיפה איכותית בעלויות נמוכות בהשוואה לפרסום במדיות כלל ארציות.

תוך חצי שנה מהשקתה צברה אפליקציית המדריך החרדי • .co.il402 יותר מ-20,000 הורדות והיא מאושרת וזמינה להורדה בכל חנויות האפליקציות הכשרות (כמו גם באפסטור ובגוגל פליי). לקראת הקיץ מציע המדריך החרדי מגוון חבילות פרסום משולבות, באפליקציה, באתר וגם במדריך המודפס.

אלפי חרדים בכל רחבי הארץ מחפשים את העסק שלך. רוצה שהם ימצאו אותו בקלות?

לחץ כאן לקבלת הצעת מחיר >>


המדריך החרדי 402 דיגיטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד