י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אבוטבול מציב אולטימטום: "רק מו"מ נפרד"

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים', ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול מתעורר ומשגר מכתב לנציגים המקומיים עם דרישה לישיבות נפרדות בכדי למצות את המו"מ

צילום:  Yonatan Sindel/Flash90
צילום: Yonatan Sindel/Flash90



בעקבות הפרסום 'בחדרי חרדים', ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול מתעורר ומשגר מכתב לנציגים המקומיים עם דרישה לישיבות נפרדות עם דגל התורה ושלומי אמונים, בכדי למצות את המו"מ.

במכתבו כותב אבוטבול: "כמו שנדברנו בישיבתנו האחרונה, קיים רצון כנה ואמיתי להתקדם למתווה שיהיה מקובל על כולם ויניח את הדעת".

אבוטבול מסביר ומנמק את דרישתו: "דבריי אמורים אף לגבי תיקים שנמצאים כעת בידי סיעות אחרות, ובקונסטלציות מסוימות ניתן לבנות עבורם מנגנוני פיצוי שיפיסו את רוחם".

בהמשך מוסיף אבוטבול ומצהיר כי: "כדי להגיע למיצוי מהיר של הליך המו"מ צריך לפשט אותו, ולהתנהל עם כל סיעה בפני עצמה, מכיוון שמו"מ משותף מסרבל ומעכב את התהליך".

"לכן אשמח לקבוע איתכם בהקדם ישיבות מו"מ נפרדות". מבקש אבובטול למרות החלטת חברי הכנסת להמשיך ולהפגש בצוות מאוחד.

אבובטול מסיים את מכתבו וכותב כי, "סבורני שברצון טוב כנה ואמיתי נוכל לשבת יחד ולהסתדר ובכך לקדש שם שמים אמיתי שזהו רצון מרנן ורבנן גדולי ישראל, רבני העיר, ציבור תושבי העיר ונציגינו בכנסת ובממשלה".

כזכור ב'בחדרי חרדים' פורסם, כי נציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים' סירבו לבקשת אבוטול לקיים ישיבות נפרדות לפי הוראה חברי הכנסת. אבוטול סירב לקבוע פגישה נוספת וכעת אבובטול מציב אולטימטום להמשך המו"מ.
משה אבוטובול מוניציפאלי2018 דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד