י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בעל עשרת הפרצופים ממודיעין עילית - נעצר

תושב מודיעין עילית אב לעשרה ילדים, נעצר לאחר חקירה ממושכת בחשד שניהל קשרים עם נשים והונה אותן. בחקירה סמויה שנערכה במשטרה עלו חשדות חמורים כלפי האיש, ונאספו ראיות שהובילו היום למעצרו

צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



תושב מודיעין עילית אב לעשרה ילדים, נעצר לאחר חקירה ממושכת בחשד שניהל קשרים עם נשים והונה אותן.

לפני כחודש, פורסמה כתבה בידיעות אחרונות, על צעיר כבן 38 תושב מודיעין עילית, נשוי ואב ל-10, שנהג על פי החשד לקיים קשרים עם מספר נשים, לעיתים במקביל, תוך שהוא מתחזה לרווק או גרוש.

על פי החשד, כפי שפורסם בכתבה של אריאלה שטרנבוך, מעדויות של הנשים, הבטיח להן שיתחתן עימן ורוכש את אמונתן. כך, על פי החשד, הצליח לגרוף לכיסו כספים במרמה.

לאחר פרסום הכתבה לפני כחודש, נפתחה חקירה סמוייה במשטרת מחוז ש"י, שם עלו חשדות חמורים כלפי האיש, בוצעו מגוון פעולות חקירה ונאספו ראיות שהובילו היום למעצרו. בסיום חקירתו יובא החשוד לדיון בעניינו בבית משפט השלום בירושלים, שם החוקרים יבקשו להאריך את מעצרו.

"הוא כריזמתי, חלקלק, מתקתק ואמן המניפולציות. קשה לעמוד בפניו", העידה טובי (40) גרושה מבני ברק, בשיחה ל'ידיעות', שהמתינה חודשים ארוכים בציפייה לתאריך שבו, לדבריה, קבעו להתארס. "יש בו משהו שאי אפשר לעמוד בפניו".

לפני חג הפסח האחרון, שכר דירה עם יעלי, גרושה חרדית ואם לשניים, ולאחר שפרסמה זאת ברשת החברתית, נפתחה תיבת הפנדורה ונשים החלו לשתף את הקשרים שניהל איתן. וכך, בתוך זמן קצר הן איתרו זו את זו והרכיבו את הפאזל.

כתבה של אריאלה שטרנבוך העידה שירה, כי העבירה לו 384 אלף שקל ממכירת דירה שהייתה ברשותה, כדי שיוכלו לרכוש יחד איתה דירה. בחודשים הבאים הוסיפה 142 אלף שקלים. יחד עברו לדירה ענקית ובמקביל, לטענתה, איפשרה לו למשכן את דירת הוריה ולהעבירה על שמו, "כדי שיוכלו לקחת משכנתה גדולה יותר".
מודיעין עילית מעשים חמורים עשרה פרצופים נשים הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד