י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ליפא שמלצר ניצל משריפה ומשחזר: "הרגשתי שאני הולך למות" • צפו

"בשעה 6 בבוקר התעוררתי מריח שרוף וגיליתי שהמזרון והמיטה שלי עולים באש", כך משחזר ליפא באוזני 'בחדרי חרדים' את הנס שאירע לו, ואומר כי גם אנשי ההצלה "היו בהלם איך ניצלנו" • השורה התחתונה; היזהרו מחיקויים! • צפו

שמלצר עם המטען השרוף
שמלצר עם המטען השרוף

 


הזמר והיוצר ליפא שמלצר ובני משפחתו ניצלו הלילה (שעון ארה"ב) בנס, משריפה שפרצה בביתם במונסי שבארה"ב, כתוצאה ממטען סמארטפון שהתפוצץ, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

השריפה אירעה בבית היוקרתי ששמלצר העמיד לאחרונה למכירה כפי שסוקר בהרחבה כאן ב'בחדרי חרדים' - בני המשפחה ניצלו לאחר שאב המשפחה - ליפא התעורר מהריח השרוף. בתו הזעיקה את כוחות ההצלה והכיבוי תוך שהם מנסים בכוחות עצמם לכבות את השריפה.

"עליתי לישון בלילה עם הפלאפון לצידי כשהוא מחובר למטען ומונח על המזרון שלי", משחזר ליפא שמלצר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "בשעה 6 בבוקר התעוררתי מריח שרוף וגיליתי שהמזרון והמיטה שלי עולים באש".


צפו: ליפא משחזר ל'בחדרי' את אשר אירע

ליפא ממשיך ומספר: "התעוררתי בבהלה ואני רואה שהרגל שלי בתוך אש, הרגשתי שאני הולך למות מרוב חום. הבת שלי הזעיקה את כוחות הכיבוי וההצלה והבן שלי הצליח לזרוק את המזרון הבוער מהחלון".

שאלנו אותו האם מישהו מבני המשפחה נפגע, וליפא השיב כי "אף אחד לא נפגע בנפש ב"ה, מלבד כוויות קלות ברגל שלי, אך נגרם נזק כבד לקירות החדר".

לסיום אומר שמלצר: "זה מקרה הזוי לגמרי. התברר שהמטען היה מזויף. הייתי יום שלם בלי פלאפון. ניצלתי בנס של ממש. אם לא היינו שמים לב לשריפה בהתחלה - לא הייתי מדבר איתך עכשיו, כוחות ההצלה היו בהלם איך ניצלנו", הוא מסכם.

 

נזקי השריפה. צילום: באדיבות המצלם















<br/

ליפא שמלצר שריפה מטען מזויף נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד