י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מדהים • שבע שנים אחרי הנדר: נמצא ה'מלאך' החרדי

כשתינוקת נפגעה קשות בתאונת דרכים ואושפזה בבית חולים, איש אחד טוב לב סייע למשפחה • אמא של התינוקת נדרה בלבה שכשיוולד לה בן, האיש יהיה הסנדק והיום, כשהיא לקראת לידה, היא מחפשת את האיש • קידוש ה'

מדהים • שבע שנים אחרי הנדר: נמצא ה'מלאך' החרדי



סיפור יוצא דופן מרגש בשעות האחרונות את הרשתות החברתיות, כשאישה העומדת ללדת מחפשת אדם שסייע לה להציל את בתה לפני שבע שנים, כדי שיקבל את הסנדקאות בברית הצפויה להיערך לבנה, וזאת בשל נדר שנדרה. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא.

ראשיתו של הסיפור לפני למעלה משבע שנים, אז בתה הבכורה של האישה, שהייתה תינוקת בת חודש, עברה תאונת דרכים והתנדנדה בין חיים למוות. בבית החולים בו טופלה, פגשה האישה-האם, אדם אותו היא מתארת כמלאך שסייע בעבורם מבלי להכירם.

"אני לא אלאה במה שהיה, רק שנדרתי נדר שבמידה ויוולדו לי שני בנים, בבן הראשון חמי יהיה סנדק והוא (האדם שסייע) בשני", כותבת האישה בפוסט אנונימי שפורסם בפייסבוק, "ואכן, אני עתידה ללדת בן שני ומחפשת אותו בנרות".

"אני יודעת עליו ששמו איציק, חרדי ממוצא ספרדי, בחור גבוה, נאה, מפולפל ודיי מקושר חברתית (קישר אותנו בטלפון אחד עם הרב פירר ועוד אנשים מכובדים). אם אני לא טועה, הייתה לו גם קרבה כלשהי לשר אלי ישי", מפרטת כותבת הפוסט את כל מה שהיא יודעת על אותו האדם.

הפוסט שרץ ברשתות החברתיות בשעות האחרונות הביא לזיהויו של האיש - איציק סודרי שהיה בעברו דובר ש"ס. הוא אישר את הפרטים אך סירב להגיב בשלב זה

היא מסיימת בבקשה מבנות הקבוצה בפייסבוק שיעדכנו אותה במידה והן מזהות את האדם על פי התיאור.

לידה תינוק סנדק ברית איציק סודרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד