י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הקרב הליטאי: מי יזכה בתפקיד הנחשק?

הזירה המקומית מחממת מנועים והיא לא פוסחת גם על העיר ביתר עילית שהייתה שקועה עד עתה בתרדמת מוניציפלית • הקרב על ראשות 'דגל' בעיר החל ושני מועמדים, האחד הנציג המכהן והשני עוזרו של ח"כ אשר - יצאו לקרב על התפקיד

צילום: Nati Shohat/Flash90
צילום: Nati Shohat/Flash90



הבחירות המוניציפליות מתקרבות בצעדי ענק - וזירות חדשות עולות על שולחן הקרבות: בחודש אב הקרוב צפויים 31 גבאי בתי הכנסת בביתר עילית להכריע את זהותו של יו"ר 'דגל התורה' בעיר. כמידי קדנציה חברי סניף דגל בעיר יתכנסו לקראת סגירת הרשימות ויבחרו בהצבעה חשאית בשיטת פריימריז את יו"ר הסיעה בעיר. 

יו"ר סיעת דגל התורה בביתר עילית מחזיק בתפקיד משמועתי בעיר, משמש כסגן ומ"מ ראש העיר מאיר רובינשטיין ומנהל את ענייני הסיעה בעיר.

אלא שמקומו של יו"ר הסיעה הנוכחי יצחק רביץ מצוי בסכנה. מולו צפוי להתמודד דודי זלץ וע"פ ההערכות אף לנצח. 



רביץ מול זלץ. מי ינצח?צילום: רביץ מול זלץ. מי ינצח?
רביץ מול זלץ. מי ינצח?


בפריימריז הקודמים התמודדו לתפקיד, בנוסף לרביץ, גם יוסי שטרית וישראל גולומב, כששיטרית זוכה ב-12 קולות וגולומב ב-9 קולות, כשלעומתם זכה רביץ ב-10 קלות בלבד. רק בסיבוב השני זכה רביץ וניצח את יוסי שטרית.

דודי זלץ (35) בוגר ישיבת 'באר התורה', כולל 'עטרת שלמה' ו'תורה אור', משמש כיום כראש לשכתו של חה"כ יעקב אשר. במסגרת תפקידו שם זלץ דגש על סיוע לתושבי ביתר.




זלץ עם ח"כ אשרצילום: זלץ עם ח"כ אשר
זלץ עם ח"כ אשר


יצחק רביץ המשמש כיום כסגן ראש העיר, התייחס לפריימריז בראיון ליעקב גרודקה וישראל אוחיון ברדיו 'קול ברמה', ואמר, "אני לגמרי בעד פריימריז בביתר ומקווה שהמהלך ייצא לפועל. אם דודי זלץ יחליט להתמודד בביתר. הוא ראוי ומוערך. מי שמכיר את התמונה הביתרית יודע שאמשיך עם פריימריז או בלי".
דודי זלץ יצחק רביץ ביתר עילית דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד