י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כל התשובות לשאלותיכם בנושא לימודי תואר

שוקלים לימודים אקדמיים לשנה הקרובה? ממליצים לכם לקרוא את הריאיון עם יוסי ארנפרוינד, מנהל הרישום בקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו

pixabay
pixabay

אתם מפרסמים לימודי תואר אקדמי בשנתיים וסמסטר, הייתכן?

אכן כן. אנו באונו רואים בראש ובראשונה את טובת הסטודנטים שלנו ולכן אנו עושים מאמץ להעניק להם את מירב התנאים הדרושים: החל מסגל בכיר ותוכן מקצועי, המשך בשירות זמין לכל שאלה ובקשה וכעת גם באורך תקופת הלימודים. מדובר בנתון משמעותי מאד שמאפשר למסיימי המסלול לצאת לשוק העבודה בסיום שנתיים וסמסטר בלבד!

במה יוכלו בוגרי המסלול המקוצר לעסוק?
הרשימה ארוכה... כל מסלול פותח אפיקי תעסוקה מגוונים:

לימודי התואר במנע"ס עם התמחות, בשיווק ופרסום, מאפשרים השתלבות במקצועות כמו רכש מדיה, פיתוח קריירת שיווק ותקשורת שיווקית בארגונים, ניהול מותג, דוברות ויחסי ציבור, עבודה במגוון חברות העוסקות בתקשורת אסטרטגיה ועוד.

לימודי התואר במנע"ס עם התמחות במשאבי אנוש מאפשרים לעסוק בניהול ופיתוח מערכי הדרכה, ריכוז גיוס כח אדם, ייעוץ קריירה וניהול משאבי אנוש.

לימודי התואר במנע"ס עם ההתמחות במימון ושוק ההון מאפשרים לבוגרים להשתלב בשורה של תפקידים בתחומי שוק ההון והניהול הפיננסי, ובכללם תפקידים בבתי השקעות, חברות ביטוח, בנקים, חברות ייעוץ, בתפקידים של אנשי מימון בחברות מובילות.

במסלולי מנהל עסקים לגברים הלימודים כוללים לימודי תעודה בנדל"ן עם דגש על פרקטיקה בשטח. החל מהנושאים הקניינים וסדרי הרישום של המקרקעין, דרך קריאת תכניות בניה ומפות טופוגרפיות, וכלה במימון שיווק תיווך ויזמות לעסקאות בנדל"ן. כך שמי שיסיים את הלימודים עם תואר כזה ימצא את עצמו מומחה כמעט בכל תחום שיש לו נגיעה בעולם המקרקעין.

מסלול החינוך מאפשרים לעבוד בשדה החינוך כבר אחרי שלוש שנים ולקבל דרגה אקדמית ודירוג אקדמי במקום העבודה. התפקידים בתחום רבים ומגוונים: עבודה עם נוער בסיכון, עבודה בעיריות וברשויות המקומיות, קציני/ות חינוך במשטרה ובשב”ס, רכזי הדרכת חוגים, חינוך והדרכת בעלי הפרעות קשב וריכוז ואוכלוסיות מיוחדות, ריכוז קהילתי, תפקידים מגוונים בחינוך הבלתי פורמאלי ועוד. בנוסף, במסלול החינוך נלמדים קורסים קדם טיפוליים שיכולים להקל בהמשך על קבלה ללימודי תואר שני בתחום טיפולי.


מה לגבי מלגות לימודים?
ישנן מלגות ייחודיות לסטודנטים הלומדים בקמפוס החרדי והסדרי מימון ייחודיים. ניתן לקבל את כל המידע בפגישת ייעוץ.

למה דווקא לימודים אקדמיים?
תואר אקדמי נדרש כתנאי סף להתקבל למקומות תעסוקה רבים. בנוסף, מחקרים הוכיחו כי תואר אקדמי משפר את כושר ההכנסה. ב"ה התוצאות מדברות בעד עצמן: אלפי בוגרים ובוגרות של הקריה האקדמית אונו שמביאים פרנסה מכובדת הביתה! מוזמנים לשאול אותם.


ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 072-393-0412

אונו לימודים לחרדים הכשרה יוסי ארנפרוינד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד