י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חדרה: בוגרי 'תורה והלכה' חגגו את שנת העשור • תיעוד

עשרות בוגרי בית המדרש תורה והלכה התכנסו לערב גיבוש מרגש לרגל פתיחת שנת העשור • נאמו: ראש בית המדרש הרב ישראל אברמובסקי, ואביו - רבה של זכרון יעקב הרב מרדכי אברמובסקי • בחלק המוזיקלי: אלי לאופר ושמואל גריינמן ריגשו את הנוכחים • כך זה נראה

חדרה: בוגרי 'תורה והלכה' חגגו את שנת העשור • תיעוד
קובי הר צבי



באירוע מרגש שהתקיים השבוע, התכנסו בוגרי בית המדרש 'תורה והלכה' לערב של גיבוש ודיבוק חברים לרגל פתיחת שנת העשור. במעמד השתתף הרב מרדכי אברמובסקי, מרא דאתרא של זכרון יעקב, שמלווה את בית המדרש מן היום הראשון. במהלך הערב עלו בוגרים ושיתפו את חוויותיהם הרוחניות מהעבר אשר הביאו אותם עד היום הזה.



הערב המיוחד נפתח בדבריו הנרגשים של ראש בית המדרש הרב ישראל אברמובסקי, על ייחודיותו של הבית הזה. "בית שהוא כמשפחה של ממש, כאשר 'איש כברכתו ברך אותם', כל אחד ואחד בין אלו העוסקים בעולם התורה ואלו בעולם המעשה, אבל כולם כאיש אחד אנשים של תורה ושל הלכה", נאמר.

בית המדרש ידוע כאבן שואבת לעשרות בחורי ישיבות, אשר מוכנים להשקיע רבות עוצרים במירוץ החיים מתוך חשיבה לניצול מושלם של היכולות. הלומדים ממקסמים את יכולותיהם ולא נותנים לעצמם להיעלם במירוץ החיים. הם אינם מסתפקים במועט, אלא גדלים לאנשים עם מעוף שמגשימים שאיפות.
בערב הזה ניתן היה לראות את הפירות - השילובים של מבחר סגנונות של הבוגרים, כאשר לכולם כתר של תורה והלכה בראשיהם של אנשי מעלה, שבונים בתים מלאים תוכן עוסקים בעיקר ומניחים לטפל.

את הערב ליווה מוזיקלית אלי לאופר, ובשיאו - זיץ מרגש עם שמואל גריינמן.

צילום: קובי הר צבי































































תורה והלכה בוגרים ערב מרגש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד