י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הזוכה במליון ₪ במבצע תנובה "הזכייה של הבית": משפחה צעירה בתהליך רכישת דירה

בהגרלת המליון במבצע תנובה "הזכייה של הבית" זכתה משפחה צעירה, חסרת דיור, המצויה בתהליך רכישת דירה בפרוייקט חסידי בצפון הארץ אייל מליס, מנכ"ל תנובה, מסר את המחאת הזכייה לידי הזוכה גב' לאה מ. מבני ברק באירוע חגיגי, שהתקיים במשרדי מטה תנובה, ברמת השרון

הזוכה במליון ₪ במבצע תנובה "הזכייה של הבית":  משפחה צעירה בתהליך רכישת דירה



ההגרלה הגדולה נערכה ביום שני, למחרת חג השבועות. במוקד המבצע נערמו 450 אלף מעטפות, שנאספו מ-77 תיבות ההשתתפות שמוקמו בנקודות מכירה בריכוזים החרדיים ובאמצעות הדואר עד למועד שנקבע בתקנון. ההגרלה נערכה בפיקוחו של רואה חשבון מוסמך, שפיקח על התהליך כולו. מערימת המעטפות הגדולה נשלפה מעטפה מועמדת לזכייה הגדולה. לאחר שאומתו פרטי הזוכה, הגיע לבית הזוכה יהודה הראל מנהל מגזרים בתנובה ובישר על הזכייה הגדולה.

הזוכה מרת לאה מ. היא רעייתו של אברך כולל חסידי ואם לארבעה ילדים קטנים. מאז נישאו מתגוררת המשפחה בדירת הוריה. לאחרונה החלה המשפחה בתהליך רכישת דירה באחד הפרוייקטים החסידיים בצפון הארץ. "בעלות השחר של חג השבועות האחרון – שעה המסוגלת לקיבול תפילות, התפללתי להקב"ה שאזכה ללמוד תורה בשלווה ובהרחבה ללא הפרעות. ב"ה תפילתי נשמעה וזכינו", משיח את ליבו אבי המשפחה.

הזוכה סיפרה עוד, שבביתם צורכים רק מוצרי חלב של תנובה למהדרין. "מאז שאני זוכרת עצמי כילדה בבית הורי מוצרי תנובה הפכו לחלק בלתי נפרד מדברי האוכל שלנו. כך גם במשפחה שאני הקמתי וכך אני נוהגת גם עם ילדי. אנחנו מאוד אוהבים את הטעם של מוצרי תנובה והם מצויים תמיד בביתנו. הבית של תנובה הוא הבית שלנו". להגרלה שלחו עשרים מעטפות כאשר בכל אחת מהן 10 אריזות לפי תנאי ההשתתפות.

אמה של הזוכה סיפרה בהתרגשות רבה, שהנוהג במשפחתם הוא, שההורים עוזרים כספית לכל אחד מהילדים בהגיעם לפרקם. גם הזוכה מרת לאה זכתה בנישואיה לסיוע כספי של הוריה. זמן מה לאחר נישואיה התחתן אחיה והיא העניקה לו את הכסף שקיבלה כדי שיוכל להקים את ביתו. "אתם רואים הקב"ה מחזיר בכפליים על עשיית חסד".

לאורך שלושת וחצי חודשי המבצע התקיימו 10 הגרלות שבועיות בהם הוענקו מוצרים להלבשת הבית, סט כלים לאירוח, מוצרי חשמל, חדר תינוקות, חדר ילדים, חדר נוער, חדר הורים, פינת אוכל וארון ספרים, סלון יוקרתי ומטבח.

באירוע מסירת הזכייה אמר אייל מליס, מנכ"ל תנובה, כי המבצע הייחודי, שזכה בצדק לכינוי "מבצע השנה של תנובה" • מבטא את רוח המובילות בתנובה המנחה ומובילה את כל תחומי העשייה. "עוד לא היה מבצע כזה, בהיקף כה נרחב ואשר בו נטלו חלק רבים כל כך". תנובה מחויבת לשלושה ערכים, שהם הבסיס לכל תחומי פעילותה: איכות, חדשנות ושקיפות. תנובה תמשיך, אי"ה, להעשיר את עולם החלב במגוון מוצרי חלב חדשניים ואיכותיים ולהביא לצרכן הישראלי את המיטב בכל הקטגוריות.

בעלה של הזוכה הר"ר ש. הודה בהתרגשות רבה לבורא עולם על הזכייה הגדולה וציין כי תנובה מתאפיינת ברמת השרות והנתינה ללקוחות. "עם מוצרי תנובה אנו מרגישים ממש בבית".
ע. גרוס, מנכ"לית תשלובת החלב של תנובה ציינה כי "תנובה הינה חברה מובילה ופורצת דרך במבחר ובאיכות מוצריה ומהווה חלק נכבד מהתפריט של כל בית בישראל. תהליך פיתוחו של כל מוצר חדש כולל בחינת אפשרויות יצורו כמוצר מהדרין כבר בתחילת התיכנון. קביעה זו של תנובה, שראתה לפניה את צרכן המהדרין, היה בה משום פריצת דרך משמעותית בתחום המהדרין.

מאות ממוצרי תנובה האיכותיים הם כשרים למהדרין. אנו גאים בכך, שעל-פי כל הפרמטרים, תנובה היא החברה המובילה ובעלת ההעדפה והאהדה הגדולה ביותר בקרב צרכני המהדרין".
האירוע נפתח בדבריו של יהודה הראל, מנהל מגזרים בתנובה, שסקר את ייחודו של המבצע. "אחת לכמה שנים, תנובה מפתיעה במבצע ייחודי שטרם נראה במחוזותינו.

המבצע מבטא היטב את מסר הבית של תנובה והחיבור שלה בהבנת הצרכן והצרכן החרדי בכלל זה. אנחנו בתנובה יודעים, שנושא הבית הוא אחד הנושאים המרכזיים, אם לא העיקרי, העומד בראש סדר יומה של כל משפחה בישראל. מבצע 'הזכייה של הבית' על כל היבטיו עמד בסימן מסר 'הבית' של תנובה והחיבור שלה בהבנת הצרכים של כל משפחה.

התגובות שקיבלנו מהצרכנים והשיחות המרגשות עם הצרכנים שלנו מצביעות על כך שקלענו למטרה. ההשתתפות המדהימה במבצע כמו גם הפריסה הארצית של המשתתפים מלמדות כי מוצרי החלב של תנובה הם הבחירה של כל בית בישראל בכלל ובית חרדי בפרט, והם חלק בלתי נפרד מהתזונה היום-יומית החשובה של כל משפחה באשר היא", הטעים הראל יהודה. "היה זה מבצע מוצלח ותוצאות מנצחות".
תנובה מיליו ש הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד