י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רבני הקריות ביקרו במרכז הרפואי רשב"י של 'מכבי'

רבני הקריות באשדוד ביקרו במרכז הרפואי 'רשב"י' בעיר, בהובלת מנהל קשרי הקהילה של מכבי מחוז הדרום

צילום: יחצ מכבי
צילום: יחצ מכבי



רבני הקריות באשדוד, הגרש"ד הכהן גרוס שליט"א, הגרח"פ הורוביץ שליט"א והגרצ"ה ויזניצר שליט"א ועמם רבנים נוספים ובהם הרה"ג חגי אלישיב נאה מבני ברק הרה"ג צבי אברהם וייל שליט"א והרה"ג זאב הלוי בירנבוים מרבני משמרת ההלכה, ביקרו בימים האחרונים במרכז הרפואי הגדול רשב"י של מכבי שירותי בריאות באשדוד, כדי לראות וללמוד בנוגע לנושאים הקשורים לרפואה והלכה בהם הם עוסקים.

הרבנים קיימו סיור נרחב במרכז הרפואי, בהובלת מנהל קשרי הקהילה של מכבי במחוז הדרום ר' משה גרינבוים, מנהלת המרכז הרפואי הגב' דניאל חכמי ומנהל המרכז לבריאות האישה הפועל במרכז הרפואי, ד"ר ערן הורביץ. נציגי מכבי הציגו בפני הרבנים את מכלול השירותים הרפואיים הניתנים במרכז, תוך הפעלת והתאמת כלל השירותים לצרכי תושבי אשדוד החרדיים ובהלימה לאורח חייהם.

הרבנים שיבחו את מכבי על הקפדתה הרבה בענייני ההלכה השונים, תוך שהיא שמה דגש רב על עניין הבריאות והרפואה כשהתאמת השירותים לציבור ולאורחות חייו נעשית ללא רבב ובלא לפגוע כי הוא זה בעניין הבריאות.

לדברי מנהל קשרי הקהילה של מכבי באשדוד, ר' משה גרינבוים, "ביקור רבני הקריות במרכז הרפואי רשב"י והמילים החמות שהרעיפו עלינו הינם מחזקים את מכבי ומאמציה להרחבת השירותים לרווחתם ובריאותם של חברי מכבי באשדוד. העובדה שהרבנים בחרו לסייר במכבי כדי להכיר מקרוב את עולם הרפואה הנדרש לצורך קביעת ההלכה, מצביעה שוב על מאמציה של מכבי עבור הציבור ועל הקשר ההדוק שבין מכבי לרבני הקהילות".

למכבי פריסת שירותים נרחבת בעיר עם המרכז הרפואי רשב"י שבלב רובע ז' בו ניתנים כל שירותי הרפואה הראשונית, רפואה כללית, ילדים, נשים וכדומה, לצד מעבדה ושירותי משרד. למכבי גם בית רופאים במזרח רובע ז', ברחוב עקביא בן מהללאל 8, בו ניתנים שירותים רפואת ילדים, פנימית, נשים, עיניים וכירורגיה וכן שורה של מרכזים רפואיים נוספים ברובע ג', ברובע ו' ובבית הרופאים ברובע ח', הסמוך לריכוזים החרדיים בעיר – וכמובן בבית החולים 'אסותא' מבית מכבי שהחל לפעול בעיר בחודשים האחרונים והרופאים המומחים שבו גם מקבלים מטופלים במרכזים הרפואיים של מכבי בשכונות העיר.







מכבי רשבי מרכז רפואי אשדוד סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד