י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אפליה: התושב שחנה בשעה של ראש העיר - קיבל דו"ח

אתמול תועד ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, כשהוא חונה באדום לבן. בעירייה אמרו ל'בחדרי' כי היה זה לפני השעה 7 בבוקר. אלא שתושב אחר בעיר בעל תו נכה, שחנה אף הוא לפני 7 - קיבל דו"ח • העירייה: "כנראה שהייתה טעות בשעונו של הפקח"

הדו"ח של מאיר על רקע ראש העיר החונה
הדו"ח של מאיר על רקע ראש העיר החונה





התושב שחנה בשעה של ראש העיר - וקיבל דו"ח: בעיריית בני ברק הגיבו אתמול לפניית 'בחדרי' בעניין ראש העיר חנוך זייברט שחנה באדום לבן, ואמרו כי עד לשעה 7:00 בבוקר, פקחי העירייה אינם נותנים דו"חות. לאחר שעה זו, כלי רכב נקנסים, כולל רכבו של ראש העיר.

בעקבות תגובה זו, פנה ל'בחדרי חרדים' תושב העיר מאיר, בעל רכב רכב עם תו נכה, שחנה ברחוב ירושלים, לא הרחק מבניין העירייה. פקח רשם לו דו"ח, בשעה 6:58. אמנם מדובר בדו"ח שניתן לפני כחצי שנה, אך על פי המחלקה המשפטית של עיריית ברק עד לשעה 7:00 אין חלוקת דו"חות.

אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה מסר בתגובה ל'בחדרי' כי "מדובר בשתי דקות לפני השעה 7 בבוקר. כנראה, שהייתה זו טעות בשעונו של פקח", הסביר. בעקבות כך, ציין כי מקבל הדו"ח יכול להגיש ערעור לעו"ד שוע דהאן, התובע העירוני המוסמך, בהתאם לחוק לבטל דו"חות.

הדובר הוסיף "פניתי למר שלמה מלכא, מנהל אגף אכיפה ופיקוח של העירייה שמסר לי, כי ההוראה בתוקפה שלא לרשום דו"חות לפני השעה 7:00 בבוקר".

הדו"ח

"מישהו הניח לי את הרכב בלילה, ואמרתי לעצמי שעד 7 בבוקר אזיז את הרכב" אומר הנהג ל'בחדרי'. "בבוקר, לפני שירדתי הצצתי מהחלון, וראיתי את הפקח נותן לי דו"ח. כבר היה מאוחר מידי".

אתמול (ראשון) בבוקר, תועד רכב ראש העיר חונה על מדרכה הצבועה באדום לבן ברחוב בארי בבני ברק. "אפשר לקבל תשובה למה אתה חונה באדום לבן?" שאל את זייברט, תושב העיר מוטי סבן. "למה אני מקבל דו"חות ואתה חונה באדום לבן ועושה מה שבא לך? תתבייש".



דובר עיריית בני ברק מסר כי מהמחלקה המשפטית של העירייה נאמר לו, כי ישנה הנחייה לרישום דוחו"ת חניה במקומות אסורים לכל כלי-הרכב, כולל של רה"ע, החל מהשעה 7 בבוקר ולא לפניה, וכך הוא המצב כל השנים.

לאחרונה דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי מאז התקנת המצלמות רשמה העיריה 42,362 דוחות שניתנו על ידי 20 מצלמות ב-12 אזורים שונים ברחבי העיר, הכנסה של למעלה מעשרה וחצי מיליון שקלים לקופת העירייה.

על פי פירוט הדוחות של רכבו של ראש העיר זייברט שהגיע לידי 'ישראל היום', מאז שנת 2014 ועד היום קיבל ראש העיר לא פחות מ-23 דו"חות חניה, ביניהם על חניה באדום לבן, חניה בצומת, העמדת 2 גלגלים על המדרכה ובתחום עצירת אוטובוסים. על פי הפירוט לפחות 17 מהדו"חות הומרו לאזהרה בלבד ואחד בוטל.
חנוך זייברט דוח חנייה אפליה עירייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד