י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הוגשה הצהרת תובע נגד בעל עשרת הפרצופים

הפרשייה שמסעירה את הרחוב החרדי מתקרבת לכדי כתב אישום. כשבוע לאחר מעצרו של בן 38 ממודיעין עילית אשר הונה נשים בתואנות שונות - בעודו נשוי ואב לעשרה ילדים

החשוד מובא לדיון בהארכת מעצרו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
החשוד מובא לדיון בהארכת מעצרו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



פרשת 'בעל עשרת הפרצופים': הוגשה הצהרת תובע נגד תושב מודיעין עילית שניהל קשר עם מספר נשים ועל פי תלונתן עקץ אותן.

שמונה ימים לאחר שנעצר על ידי המשטרה ומעצרו הוארך, תושב מודיעין עילית שכונה על ידי התושבים כ'בעל עשרת הפרצופים', הובא בשנית לבית משפט השלום בירושלים, שם ביקשו להאריך שוב את מעצרו.

בדיון, הוגשה הצהרת תובע, מדובר בהצהרה של פרקליטות מחוז ירושלים שבכוונתה להגיש כתב אישום תוך חמישה ימים ובית המשפט האריך את מעצרו עד ליום שלישי, אז צפויים להגיש נגדו כתב אישום.

כזכור, כפי שדווח בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', לאחר חקירה סמוייה של כחודשיים, במהלכן אף פורסמה כתבה נרחבת ב'ידיעות', נעצר תושב מודיעין עילית בן 38, נשוי ואב לעשרה ילדים, בחשד שניהל קשרים עם מספר נשים וביצע בהן עבירות, ובחלק מהמקרים הוא אף חשוד שהונה אותן.

החוקרת יפית חג'אג' אמרה בדיון כי מהחקירה עלה כי מספר נשים נפלו על פי החשד קורבן למעשיו של החשוד שהציג את עצמו כגרוש, רווק או פרוד. לחלק מהנשים, גם הבטיח שינשא להם.

במהלך הדיון גם עלה כי אשתו של החשוד, אם עשרת ילדיו, נחקרת במקביל במשטרת מחוז ש"י. לדברי החוקרת, החשוד שמר חלקית על זכות השתיקה. עוד אמרה החוקרת כי בעקבות הכתבה שפורסמה, הגיעה מתלוננת נוספת.

פרקליטו, עו"ד מיכאל עירוני ביקש מבית המשפט לאסור את פרסום שמו של החשוד, שכן "מדובר בנושא שיכול לפגוע במשפחתו של מרשי, בילדיו הקטנים ובאשתו שהיא לא קשורה לעניין".

"קיים חשד סביר למיוחס למשיב" אמר השופט אלעד פרסקי מבית משפט השלום בירושלים והאריך בשבוע את מעצרו, עד ליום חמישי הבא. בקשת עורכי הדין להטיל איסור פרסום שמו של החשוד, לא נענתה - "ריבויין של המתלוננות מעלה חשש כי קיימים מקרים נוספים וממילא ברורה חשיבות הפרסום" אמר השופט.

"מדובר בפרשייה חמורה ומטלטלת מצידו של החשוד שבחר לנצל ולהונות את קורבנותיו באופן ציני וקר, תוך פגיעה קשה באמון שנתנו בו" אומר ל'בחדרי חרדים' עו"ד ליאור פרץ, שמייצג את אחת המתלוננות. "בשלב זה כשהחקירה עודנה מתנהלת, נבקש להימנע משיבוש ופגיעה בהליכי החקירה, אך נציין שאנו סומכים את ידינו על משטרת ישראל שתבצע עבודתה במקצועיות" אמר פרץ.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
הונאת נשים בית משפט מודיעין עילית מעשים חמורים הצהרת תובע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד