י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אבוטבול נכנע: זימן את 'דגל' ו'שלומי אמונים' למו"מ משותף

לאחר שהתעקש במשך שבוע וחצי, נכנע ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול לדרישת 'דגל התורה', וזימן את נציגי הסיעה ואת נציג 'שלומי אמונים', למפגש משא ומתן משותף. המפגש יתקיים ביום שני הקרוב ויעסוק בדרישות 'דגל' לתוספת תיקים ותפקידים

צילום: יעקב לדרמן, פלאש90
צילום: יעקב לדרמן, פלאש90 צילום: יעקב לדרמן



פריצת דרך במשא ומתן: לאחר עיכובים ממושכים חלה התקדמות הערב (חמישי) במו"מ בבית שמש.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי שבוע וחצי אחרי ישיבת המו"מ, האחרונה, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול זימן אליו את נציגי דגל התורה ושלומי אמונים, לפגישת מו"מ נוספת ביום שני הקרוב.

העיכוב נבע בעקבות דרישה של ראש העיר לקיים שיחות מו"מ בין 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' בנפרד, אלא שבדגל סירבו לדרישה והתעקשו על ישיבות מאוחדות.

ההתעקשות של 'דגל' באה בעקבות הוראתו של מרן הגר"ג אדלשטיין, שהורה לחברי הכנסת לפעול למו"מ מאוחד. "יש הסכם איתם ומו"מ צריך לעשות ביושר", אמר.

אלא שכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', חרף דרישת ראש הישיבה, משה אבוטבול התנגד ודרש כתנאי להמשך שיחות המו"מ, לקיים שיחות נפרדות עם 'דגל' ועם 'שלומי אמונים'. 

מקורביו של אבוטבול הסבירו ל'בחדרי חרדים' כי "הצדדים ניסו מספר פעמים לערוך שיחות במאוחד, אך זה לא צלח. ראש העיר משה אבוטבול לא מעוניין להתעמת, אלא מעוניין לקדם ולהתקדם". 

המשבר הלך והחריף, והיה נראה כי המשא ומתן הגיע למבוי סתום, מאחר לא נקבעה פגישה נוספת בין הצדדים. 

בכיר ב'דגל בית שמש' אמר אז ל'בחדרי חרדים' כי המשא ומתן הסתיים. לדבריו, "הפגישה האחרונה הייתה ביום ראשון האחרון ומאז עבר כבר שבוע". הבכיר הוסיף וציין כי, "אנחנו הודענו לראש העיר שנפגשים רק ביחד". 

"אלא מאחר והוא רוצה בנפרד", אומר הבכיר, "אז המו"מ הסתיים, אלא אם הוא יתעשת ויזמין להיפגש ביחד". הערב כאמור התרחש השינוי. ,
בית שמש משה אבוטבול דגל התורה שלומי אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד