י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הרב סילמן מפתיע: "פרוש אהוד על התושבים"

התפתחות דרמטית באשר לשמועות סביב הבחירות בעיר אלעד; על פי מידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', מחזיק תיק ההנדסה הוזמן לביתו של הדיין הרב סילמן האמון על קבלת ההחלטות מטעם 'דגל', אשר הפתיע באומרו "כולם מרוצים מפרוש" בלעדי

הרב סילמן. צילום: בעריש פילמר. בצד: דיין יוצא הבוקר מבית הדיין.
הרב סילמן. צילום: בעריש פילמר. בצד: דיין יוצא הבוקר מבית הדיין.



פרסום ראשון - הקרב על העיר אלעד: מרתון הפגישות בבית הדיין הגר"י סילמן - נמשך גם הבוקר (שישי) ואל מעונו עלה חבר מועצת העיר הספרדי אבי דיין, לבקשת אנשיו של הרב סילמן, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בפגישה שהתקיימה במשך דקות ארוכות, התעניין הדיין מבני ברק - שמונה על ידי 'דגל התורה' להכריע בסוגיית הבחירות - בדעתם של ציבור התושבים האלעדי ושאל על חמש השנים שעברו בהנהגת ראש העיר הנוכחי ישראל פרוש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב סילמן הבהיר בשיחה עם דיין, כי הוא מודע הייטב לעובדה שרוב תושבי העיר, ספרדים ואשכנזים כאחד, מרוצים מתפקודו של ראש העיר המכהן ישראל פרוש וכי הם דורשים שימשיך קדנציה נוספת.

לדבריו של הרב סילמן, כפי שנודעו ל'בחדרי חרדים': "אני שומע שישראל פרוש אהוד על תושבי העיר, מגיעים אלי כל היום הרבה אנשים. אני אביא את קולם של התושבים בפני גדולי ישראל, כי אני מבין שיכולה להיות הצבעת מחאה".

דיין שמחזיק בתיק ההנדסה, הניח בפני הרב סילמן את מפת ההקצאות של העיר אלעד והציג את העובדה, ש"כל ההקצאות, של הספרדים, הליטאים והחסידים - כולם אושרו בקדנציה האחרונה", אמר.

"5 שנים שהעיר אלעד מתנהלת על מי מנוחות, ללא תככים וללא מלחמות. כולם מרוצים. הרחובות נקיים והכל מתפקד", הוסיף דיין בפני הרב סילמן.

'בחדרי חרדים' פנה לקבל את תגובת אבי דיין, שבחר להגיב בנוסח הזה: "אכן נפגשתי עם הדיין הרב סילמן. ואין בכוונתי לפרסם את תוכן הפגישה הפרטית".
הרב יהודה סילמן אבי דיין אלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד