י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חיות הקודש: האתר החל לשמור את השבת

ועדת הרבנים למען קדושת השבת חושפת, כי גן החיות "חי כיף" בראשל"צ החל לשמור שבת וניתן לבקר בו • לגבי גן החיות התנכ"י, מתנהלים מגעים רציניים ובינתיים "טרם אושר לבקר בו"

אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בשורה משמחת לשוחרי התיירות; במכתב המתפרסם הבוקר (שישי) מטעם ועדת הרבנים למען שמירת השבת, הם חושפים כי מתנהלים מגעים מול הנהלת גן החיות המיתולוגי - התנ"כי בירושלים, כדי שתחל לסגור את שעריה בשבתות וחגים.

מדובר בבשורה, מאחר ובסיעות החרדיות בעיר פועלים מזה תקופה ארוכה מול הנהלת גן החיות ועיריית ירושלים, בניסיון לשמור על קדושת השבת בגן הפופולרי, אך עד הלום נראה היה כי המגעים נכשלו והנהלת הגן סירבה לשמור על השבת.

אלא שכעת, בהודעה שפרסמה וועדת הרבנים לענייני השבת - היא מעדכנת את הציבור על סיכום עם גן החיות "חי כיף" בראשון לציון וכתבו לציבור, כי ניתן ליהנות משירותיו לאחר שהתחייב לשמור על השבת כהלכתה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מי שפעלו וממשיכים לפעול בעניין הם חבר מועצת העיר ירושלים יוחנן וויצמן ויו"ר הוועדה למען קדושת השבת הרב יצחק גולדקנופף.

על פי המידע אשר הגיע ל'בחדרי חרדים', אנשי הוועדה ניהלו מגעים אינטנסיביים במהלך השנה החולפת ובעקבות פעילות מול הנהלת ה'חי כיף' בראשון לציון, הגיעו להסכמות לפיהן, האתר לא יחלל שבת, ובכך יצא האתר מרשימת האתרים המחללים את השבת ומעתה יוכל ציבור שומרי התורה לתמוך ולעודד את בעלי המקום בבואם לחזות בפלאי הבריאה.





חי כיף גן חיות התנכ''י שמירת שבת ועדת הרבנים למען קדושת השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד