י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מועמדות דייטש בסכנה: רבני 'דגל התורה' בירושלים נפגשו עם אלקין

'בחדרי חרדים' חושף לראשונה כי בעוד במפלגות החרדיות השונות בוחנים האם להריץ מועמד חרדי לראשות העיר י-ם, הרבנים המופקדים על קביעת מדיניותה של 'דגל התורה' בעיר נפגשו בשבועות האחרונים בחשאי עם השר מהליכוד המתמודד לתפקיד

הגרב סולוביציק והגרד כהן. צילומים: ברוך אוביץ, באדיבות המצלם
הגרב סולוביציק והגרד כהן. צילומים: ברוך אוביץ, באדיבות המצלם



האם 'דגל התורה' שוקלת ברצינות תמיכה במועמד שאינו חרדי - לראשות העיר ירושלים? 'בחדרי חרדים' חושף לראשונה כי רבני התנועה הליטאית בירושלים, הגר"ב סולובייציק והגר"ד כהן, נפגשו לאחרונה עם השר זאב אלקין.

על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', המועמד לראשות העיר והשר לענייני ירושלים פגש את הגר"ב סולובייציק לפני כשלושה שבועות, עוד בטרם הודיע על התמודדותו. את ראש ישיבת 'חברון' הגר"ד כהן פגש אלקין מאוחר יותר, רק בסוף השבוע החולף.

במהלך הפגישות הציג המועמד לראשות העיר את משנתו בפני הרבנים וביקש מהם לשקול אפשרות של תמיכה בו לראשות העיר ירושלים. ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי הרבנים לא הכריעו עדיין בעניינו של אלקין, אך שמעו את משנתו.

בנוסף, פגשו רבני 'דגל' במהלך השבוע החולף את יו"ר 'דגל', חה"כ משה גפני, המשמש גם כיו"ר ועדת הכספים, לשיחה שבמהלכה הועלתה גם סוגיית ההתמודדות החרדית לראשות העיר.

במקרה ומועמד חרדי לא יתמודד לבסוף, ההערכה היא שהתמיכה החרדית תפוצל בין אלקין לחבר המועצה משה ליאון, כאשר 'דגל' וש"ס יתמכו בליאון, בעוד גור ובעזלא יתמכו דווקא במועמדותו של אלקין.
אלקין הגרד כהן הגרב סולוביציק דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד