י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לאחר הנתק: התקדמות במו''מ עם אבוטבול

לאחר נתק קצר, התקיימה היום ישיבת המו"מ הרביעית בין ראש העיר משה אבוטבול לנציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים' בבית שמש. אבוטבול דרש ישיבה עם אגודת ישראל. גורמים המעורים במו"מ אומרים כי השיחה הייתה טובה וניתן לראות את הנכונות של אבוטבול לסיים את המו"מ על הצד הטוב ביותר

צילום: קו עיתונות דתית
צילום: קו עיתונות דתית



לאחר נתק קצר, התקיימה היום (שלישי) ישיבת המו"מ הרביעית בין ראש העיר משה אבוטבול לנציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים' בבית שמש. אבוטבול דרש ישיבה עם אגודת ישראל.

הפגישה התקיימה משעות הבוקר בביתו של ראש העיר משה אבוטבול, והיא ארכה למעלה לשלוש שעות. בפגישה העלו נציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים' את דרישותיהם, בראשם החזרת תיק החינוך לידי 'דגל', בנוסף לתפקיד מנהל המועצה הדתית ותפקיד סגן נוסף.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ראש העיר משה אבוטבול קיבל את מלוא הדרישות ולצורך התקדמות ביקש לקיים פגישה נוספת בה ישתתפו נציגי 'אגודת ישראל' שחלק מהדרישות נוגעות אליהם, לדוגמת תיק החינוך שנמצא בידי נציג גור בעיר. "אני לא יכול לקחת מאחרים את מה שהובטח להם, רק בהידברות" אמר אבוטבול.

עד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בחלק מהזמן נועד אבוטבול עם נציגי 'שלומי אמונים' ביחידות.

גורמים המעורים במו"מ אומרים כי השיחה הייתה טובה וניתן לראות את הנכונות של אבוטבול לסיים את המו"מ על הצד הטוב ביותר כדי להמשיך ולנהל את העיר.

כזכור, הפגישה הגיעה לאחר נתק קצר שנוצר בעקבות דרישתו של אבוטבול לקיים שיחות נפרדות בין נציגי 'דגל' ו'שלומי אמונים' אלא שבסיעות המקומיות התעקשו על מו"מ מאוחד, ולאחר שבוע וחצי הסכים ראש העיר להמשיך בשיחות המאוחדות.
אבוטבול דגל שלומי אמונים משא ומתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד