י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מעלה הילוך: דרעי כינס את אנשיו לעשר שעות דיון

חוששים מהתוצאות? בתנועת ש"ס החלו להיערך בקצב מוגבר לבחירות המוניציפליות הקרבות, כשהיו"ר דרעי מקיים בלשכתו השבוע שני מפגשים בני חמש שעות כל אחד • התנועה נערכת להריץ קרוב למאתיים נציגים בכ-90 ערים ומועצות • פרסום ראשון

נערך באינטנסיביות. דרעי. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
נערך באינטנסיביות. דרעי. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



141 יום לפני הבחירות המקומיות, ובש"ס מעלים הילוך ומגבשים תוכנית לבחירות המקומיות: ל'בחדרי חרדים' נודע כי יו"ר התנועה, אריה דרעי, מקיים שיחות ממושכות על הנושא, שבמהלכן מנתחים כל עיר בפני עצמה ומציגים את הבעיות ואת המפה הכללית ב-88 הערים שבהן ש"ס מתמודדת לרשויות ומפעילה 178 נציגים.

על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', בימים האחרונים קיים דרעי שני מפגשים ממושכים עם צוות הבחירות של התנועה בלשכתו, כאשר הן עצם קיום המפגש והן תוכנו נשמרים בסודיות רבה, מחשש להדלפות.

בפגישות השתתפו חברי הכנסת יעקב מרגי, יואב בן צור, מיכאל מלכיאלי וינון אזולאי, יחד עם מנכ"ל התנועה חיים ביטון ומנכ"ל אל המעין משה אילוז. זאת, בנוסף ליוסף חיים כלף, יד ימינו של יו"ר התנועה, וגזבר התנועה יהודה אוחנה.

כאמור, הצוות נועד בשבוע האחרון לשני מפגשים, שארכו כל אחד כחמש שעות, שבמהלכן סקרו חברי הצוות - כל אחד מכיוונו- את כלל הערים בהן ש"ס התמודדה או תתמודד בבחירות הקרבות. בהמשך צפויים חברי הצוות להתחלק לתפקידים שונים, כשחלקם ימונו למנהלי מחוזות, וחלקם יכינו את השטח ליום הבוחר ויפתרו את המשברים הקיימים.

כזכור, לאחרונה קיימה ש"ס כנס בחירות ראשון, לפעילים ונציגים של אזור הצפון. במהלך נאומו בכנס אמר יו"ר התנועה השר דרעי: "גם אם הממשלה תמלא את ימיה, נובמבר 2019 מתקרב. תהיה שנה אחרי הבחירות לרשויות ואני לא בטוח שזה יהיה שנה גם שם צריך להתארגן".

"יהיה לנו הרבה יותר אם גם נצליח ללקט סביבנו בכל עיר ועיר כמעט את כל הקבוצות. זה ברור שזה יעזור לנו וגם, תחשבו: אם אנחנו נשאיר פצועים או אנשים ממורמרים שאפשר היה לקרב אותם רק לא דיברנו איתם, לא התייחסנו אליהם - התעלמנו מהם אז אולי בקלפי, הם יצביעו ש"ס אבל בטח לא יעבדו, בטח לא יעזרו".

בהמשך דבריו אמר השר דרעי: "שום סקר בעולם לא יחליף את הנציגים שלנו, את העשייה בשטח ואת הדביקות במטרה. הגיע הזמן שנפסיק לומר 'יש לנו אחות בבית המלך', שכל אחד יתחיל לדעת שזה הבית שלו".

דרעי הוסיף: "חלילה וחס מה יקרה אם התנועה תחלש?! מה יקרה ברשת החינוך, באל המעין וכל עיר תחלש, וכנראה הקב"ה לא רוצה שנקח הכל כמובן מאליו אין לי ספק שנפתיע".

לסיום אמר דרעי בכנס: "הבחירות לרשויות הן הסקר הטוב ביותר. יש להם משמעות גדולה מאוד ואין ספק שאם נתחזק ברשויות - ואין שום סיבה שזה לא יקרה, בחלק גדול מהמקומות מה שעשו בקדנציה האחרונה, ואני מדבר על עשייה למען התושבים, אין שום סיבה שזה לא יביא עוד אנשים, עשיתם דברים שלא עשיתם לפני זה - אם נדע לאחד כמה שיותר קבוצות ותתי קבוצות תחת ש"ס, אין ספק שזה ייתן להבין שש"ס בתנופה, ואין לי ספק שהבחירות לכנסת יהיו יותר חזקות".
שס מונציפלי 2018 יוסף חיים כלף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד