י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

זהו ההון שגרפו זוג היהודים איוונקה וגארד קושנר - בשנה

עסקיהם של בני הזוג היהודיים- בתו וחתנו של טארמפ, ממשיכים לשגשג גם ללא הניהול הישיר שלהם על פי טופס ההצהרה שלהם המתפרסם בכלי תקשורת בארה"ב, הם קצרו בשנה החולפת רווחים נאים למדי

קושנר. צילום: רויטרס
קושנר. צילום: רויטרס



איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר, אמנם לא מקבלים שכר כיועצים בבית הלבן, אבל בני הזוג לא נשארים מאחור בכל הנוגע להגדלת ההון הפרטי שלהם.

התקשורת בארה"ב מדווחת, כי הם הרוויחו בשנה שעברה בין 80 ל-85 מיליון דולר מההכנסות של העסקים שלהם.

ג'ארד קושנר חתנו של הנשיא ועוזרו הבכיר בבית הלבן, רשם הכנסות של לפחות 70 מיליון דולר בשנה שעברה, מרביתן מאימפריית הנדל"ן של משפחתו.

בתו של הנשיא איוונקה והיועצת הבכירה, הרוויחה יותר מ-12 מיליון דולר בשנה שעברה מחברות שבהן היא מחזיקה, על פי טופס ההצהרה שלה, ההכנסה כללה 3.9 מיליון דולר ממלון טראמפ אינטרנשיונל בוושינגטון ו-2 מיליון דולר שכר ופיצויים שונים מהחברה שמנהלת את מלון טראמפ.

איוונקה טראמפ וקושנר אמנם התפטרו מתפקידיהם כדי לעבוד בבית הלבן, אך הם ממשיכים ליהנות מרווחים כספיים ממגוון של מיזמים חיצוניים.

בעוד קושנר עצמו יצא מאחזקותיו בעסקי הנדל"ן של משפחתו, הוא עדיין מקבל רווחים ממיזמים שונים שהושקעו בתחום הנדל"ן של קושנר.

קשה לקבוע את ההכנסה המדויקת של בני הזוג בשנה שעברה, משום שהרשויות הפדרליות מדווחים על הכנסותיהם בדיווחים כלליים, ולא מפרטים בדיוק את ההכנסות.

בהצהרה שפורסמה, נכללו 290,000$, שהרוויחה איוונקה ממכירות הספר שכתבה בשנה שעברה, "נשים שעובדות".

עורך דינם של הזוג, פיטר מיריג'יאן מסר, כי הזוג עומד בכל החוקים והכללים של החוקה האמריקאית בכל הנוגע להתנהלות העסקית שלהם.
גארד קושנר איוונקה טראמפ רווחים עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד