י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"המה למלחמה": הרב דניאל זר תוקף בחריפות את סיעת ש"ס בבני ברק

לאחר שהסירו את העתירה נגד עיריית בני ברק בנושא ההקצאות, בכדי ללכת למהלך של פיוס, הפותעו במוסדות 'אור דוד' לקבל צו הריסה • ראש המוסדות הרב דניאל זר נשא נאום חריף: "לצערי זה מגיע מאלו שבחרנו בהם, שכל מטרתם לנקום ולהרוס"

הגאון הרב דניאל זר ראש מוסדות 'אור דוד'
הגאון הרב דניאל זר ראש מוסדות 'אור דוד'



פרסום ראשון: לאחר שהסירו את העתירה נגד עיריית בני ברק בנושא ההקצאות, בכדי ללכת למהלך של פייסנות ושלום, במוסדות 'אור דוד' בשכונת פרדס כץ בבני ברק מקבלים שוב צו הריסה ליציקה שעשו במתחם המוסדות לצורך העמדת קראוון בבני ברק. הקראוון תוכן לענות חלקית על מצוקת המקום במוסדות שנמשכת במשך שנים רבות.

העירייה הוציאה צו הריסה לאחר שלדבריה מדובר במקום ללא אישור, אך לטענת המוסדות זה כך בכל מקום בעיר ורק אלו מתנכלים.

בתגובה לצו ההריסה נשא ראש המוסדות הגאון הרב דניאל זר דברים חריפים ותקף את מפלגת ש"ס בבני ברק: "לצערי הרב דבר זה מגיע דווקא מהשלוחים שלנו בעירייה, אלו שבחרנו בהם שכל מטרתם לנקום ולהרוס, "אני שלום אדבר.." - כך בשבועות האחרונים, אבל - "המה למלחמה", אמר הרב.

"אינני בא בשביל עצמי אלא לרווחתם של תלמידי החינוך המיוחד, ובמקום שהעירייה שחייבת לדאוג לצרכם לבנות ולהקים, פועלים הפוך מחבלים והורסים. ובוודאי שהליך זה הוא המשך להליך ההקצאות הכוחני, שלצערי הרב הולך לקבל גושפנקא וחתימה משר הפנים".



השטח עליו הוציאה העירייה את צו ההריסהצילום: השטח עליו הוציאה העירייה את צו ההריסה
השטח עליו הוציאה העירייה את צו ההריסה


כזכור מוסדות 'אור דוד' עתרו נגד העירייה אל האפלייה בהקצאות ולאחר הידברות וגישור הן מצד יו"ר ש"ס אריה דרעי וגורמים נוספים משכו במוסדות את העתירה.

כעת כך נראה המאבק הולך ומחריף לדברי אחד מעסקני 'אור דוד' ששוחח עם 'בחדרי חרדים' "אין ספק שמתנכלים לנו באופן שיטתי, משכנו את העתירות עשינו הכל כנראה זה יוביל להקמה של מפלגה בעיר ולבקש את אמון הציבור מחדש שרואה כיום מה הנציגים שבחרנו שווים".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי חלק מחברי תנועת ש"ס בעירייה נלחמו להסיר את צו ההריסה, אך לא עלה בידם.

ניסינו להשיג את תגובת עיריית בני ברק, א. עם כל הכבוד וההערכה לרב, הרי שמדובר לא רק ביציקת בטון לקראוון, אלא גם בביצוע עבודות בשטח ציבורי שאינו בבעלותו, כך שזו גם בניה בלתי חוקית וגם השתלטות אסורה על שטח ציבורי.

ב. כל הטענות על מבנים במקומות אחרים אינן במקומן, שכן מבנים אלו הוקמו כולם בשטח שבבעלות המקימים, או שנרכשו על-ידם, או שנתקבלו בהקצאה מסודרת, ואילו כאן מדובר על עליה לשטח ציבורי שאינו בבעלות המקים.

ג. במח' המשפטית ובאגף ההנדסה של העירייה הדגישו, כי הצו שהוצא על-ידם כנגד הפולש התבצע במסגרת החוק, ואם מאן דהוא סובר אחרת, שיוכיח את צדקת טענותיו במסגרת משפטית.
הרב דניאל זר עיריית בני ברק מפלגת שס צו הריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד