י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שלושה תנאים הכרחיים לגיוס אשראי לעסקים קטנים

מה הדרך לצאת מתזרים מזומנים שלילי? מה חשוב בגיוס אשראי לעסק? מה הריבית שניתן להשיג? והכי חשוב איך לקבל הלוואה אופטימלית לעסק! הכל בכתבה

שלושה תנאים הכרחיים לגיוס אשראי לעסקים קטנים



גיוס אשראי לעסק קטן היא דרך לצאת ממצבי משבר של תזרים מזומנים שלילי, הון חוזר או ממצב של תקיעות. לקיחת הלוואות הן פתרון שכיח בקרב עסקים קטנים (מחזור של עד 5 מיליון שקלים בשנה). אין כמו חמצן פיננסי של 100 אלף עד מיליון שקלים כדי להתאושש.

להבדיל מהעסקים הקטנים המגייסים אשראי כדי לא לטבוע, ישנם את העסקים הקטנים שמגייסיםאשראי כדי לשחות יותר מהר: לפתח מוצר חדש, לשכור עובדים, להשקיע בשיווק ופרסום ואפילו לשפץ משרד.

הלוואות לעסקים קטנים היא אופציה שכדאי לשקול וחשוב לשקול יחד עם כלכלנים שמומחים בנושא. פינסקי לעסקים מעניקים ייעוץ כזה ללא תשלום ובלי לקחת סיכונים מיותרים.
אם החלטתם לגייס אשראי באופן עצמאי, ישנם 3 כללי אצבע שאם כבעל עסק קטן תדאג לשמור עליהם, הסיכויים שלך ליפול יקטנו משמעותית.

תנאי מספר 1 - גיוס אשראי בטוח
אשראי בטוח הוא נקודה לטובתך. זה אומר שהגוף שאתה לוקח ממנו את הכסף הוא גוף חזק מבחינה פיננסית. כזה שלא ימצא את עצמו פושט רגל ואתה לא תמצא את עצמך פושט יד. מי הם הגופים שלקיחת אשראי מהם נחשב בטוח? בנקים, קרן פועלים וקרן בערבות מדינה. גם הם כמו חברות חוץ בנקאיות וחברות האשראי יתנו לך הלוואות וירצו ממך מוסר תשלומים ועמידה בזמנים, אבל הם יוודאו שיש לך בטחונות ושיש לך ערבים. בחברות אחרות? ביטחון אין ריבית גבוהה? יש גם יש!. להכניס עסק חולה או אפילו בריא לריבית גבוהה עלול לגמור אותו סופית.

אם הבנקים והקרנות הבטוחות לא אישרו לך הלוואה, סימן שיש להם סיבה טובה לכך. אולי הם לא נותנים סיכוי לעסק שלך לצמוח ואולי הם חוששים שגם בהלוואה בריבית נמוכה תתקשה לעמוד. סירוב של המקורות הבטוחים לגיוס אשראי צריך להדליק אצלך נורה אדומה אבל, לא לכבות לך את התקווה! מדוע? כי פעמים רבות בעלי עסקים קטנים לא יודעים להציג לבנק את הנתונים. מומחים כמו פינסקי לעסקים • זה מה שהם עושים. לא לפני שהם בודקים, בוחרים ומוודאים אחוזי הצלחה גבוהים! לא רק לגיוס אשראי אלא גם להבראה.

תנאי מספר 2 – גיוס אשראי בריבית נמוכה
על כל הלוואה שתיקח תצטרך לשלם ריבית. הכסף, שהיה קודם אצל המלווה, נמצא כעת בכיס שלך (הלווה) וזה עולה. כמה עולה? גיוס אשראי מבנקים, מהקרן בערבות המדינה או מקרן פועלים, תעלה לך 2% -2.5% מגובה ההלוואה. לעומת זאת, גיוס אשראי מחברות חוץ בנקאיות, ביניהן חברות פרטיות וחברות אשראי ילוו לך בפחות חשדנות אבל ברביות גבוהות בהרבה. כמה הרבה? 8% -16% מגובה ההלוואה. הרבה יותר מידי בשביל עסק קטן. מעטות הקרנות הפילנטרופיות, אם בכלל, שפועלות בתחום של הלוואות לעסקים קטנים שלא לוקחות ריבית כלל עבור ההלוואות יחד עם זאת, גם הסכומים שניתן לגייס מהם, וכמות הערבים –גדולה.

תנאי מספר 3 – גיוס אשראי לזמן ארוך
לזמן הפירעון של ההלוואה יש משמעות אדירה מבחינה עסקית. המשמעות של זמן פירעון ארוך יותר, היא כמעט תמיד, גובה תשלום חודשי נמוך יותר. עניין נוסף, היא יכולת ההשתקמות או הגדילה של העסק. ככל שההלוואה לעסק ניתנת לזמן ארוך יותר, כך גדלים הסיכויים להבראה וליצירת רווחים כתוצאה מההלוואה. עסקים קטנים דומים לשתילים. גם כשתשקיע בהם את המיטב ייקח זמן עד שתוכל לקטוף את הפירות.


פנסקי עסקים ריבית נמוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד