י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ראש הישיבה ליווה את בנו וקרע קריעה • צפו

המונים מתושבי בני ברק השתתפו במסע הלווית הרב הגאון רבי שמעון יוסף אדלשטיין זצ"ל, בנו של יבלחט"א ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין • צפו בתיעוד דומע

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטייין בקריעה במסע הלוויה
ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטייין בקריעה במסע הלוויה



אלפים השתתפו הלילה (רביעי) במסע הלווית הרב הגאון רבי שמעון יוסף אדלשטיין זצ"ל, בנו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, שנפטר היום בביתו בגיל 66.

מסע הלוויה שיצא מביתו ברחוב עטיה הגיע לרחבת בית הכנסת המרכזי ברמת אלחנו ומסע הלוויה נפתח בפרקי תהילים, על ידי הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין, רבה של שכונת 'נאות יוסף' שבבני ברק.

המרא דאתרא, הגר"י זילברשטיין, זעק בהספד: "אנו מתפללים שהקב"ה יתן כח לאביו רבינו מרן ראש הישיבה שיהיה לו כח להמשיך להנהיג אותנו".

ראש הישיבה הגרי"ג הספיד את הנפטר, ודיבר על כבוד התורה שגרם בפטירתו. "על כרחך שזה בזכות זכויות קודמת שיש לו שאנו לא יודעים. ר"ע אמר א"כ מנוחם אני, היום ר"ח אסור להספיד אבל לדבר על הזכויות שלו מותר לדבר. הזיכוי הרבים שהוא עושה. לפעמים ביקשתי ממנו דרישות גבוהות והוא קיבל את בקשתי מבלי להתרעם".



ראש הישיבה סיים ואמר: "אני מבקש ממנו מחילה. אמנם אין צורך לבקש, הוא בודאי שהוא מוחל. ויהי רצון שיהיה מליץ יושר על המשפחה, על הילדים שלו, על האחים האחיות ועל הידידים".

במסע ההלוויה השתתף שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ובנוסף הספידו הגרב"ד פוברסקי, הגר"י זילברשטיין, הגר"י סילמן, הגרמ"צ ברלין, גיסו הגראי"ש אדלר ובנו הגדול - הרב צבי יהודה אדלשטיין.

עם סיום הקבורה בבית החיים פוניבז', עמד הקהל בשורה לנחם את ראש הישיבה ובני המשפחה.

מסע הלוויה. צילומים: שוקי לרר ואברומי ברגר



















































































הרב גרשון אדלשטיין הלוויה ברוך דיין האמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד