י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש: היערכות לעליית רבבות

לקראת יום ההילולא הכ"ד של הרבי מליובאוויטש, נערכים בחב"ד לנהירה ההמונית של רבבות עמך בית ישראל למתחם הציון הקדוש, שכבר מצויה בעיצומה בשעות אלו • משטרת ניו יורק חוסמת את הצירים הרלוונטיים ובמתחם הוקמו סככות, חדרי אוכל ואוהלים לרווחת רבבות העולים

יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש: היערכות לעליית רבבות
בנצי ששון



רבבות עמך בית ישראל, מכל קצוות תבל, עולים בימים אלו לציונו של האדמו״ר מליובאוויטש זצוק״ל, לקראת יום ההילולא הכ"ד, החל ב-ג' בתמוז.

בית אהל חב"ד ליובאוויטש, שבהנהלת הרב אבא רפסון, נערך לקבלת הרבבות עם צוות מסור, המפקד על הסדר במתחם ציון.

בשבת הקרובה, ג' תמוז, ישבתו אלפי חסידי חב״ד מרחבי העולם במתחם הסמוך לציון הקדוש. במהלך השבת צפויים להיערך התוועדויות עם גדולי וטובי המשפיעים, שיעוררו ויחזקו את המשתתפים בעניינים הנוגעים להנהגות של בעל ההילולא.

מבעוד מועד, נערכו ב׳בית אהל חב״ד ליובאוויטש׳ לקליטת האלפים, בהקמת מאהלי שינה ענקיים, לצד חדרי אוכל מאולתרים שהוקמו במהלך השבוע.

כבר אתמול, יום חמישי בבוקר, החלה הנהירה הגדולה של ההמונים לציון הקדוש. הכמות צפויה לזנק היום, יום שישי. משטרת ניו יורק נערכת אף היא, בחסימת צירים הסמוכים אל הציון הקדוש.

בתור אל הציון הוצבו סככות, שיגנו על ההמונים מהשמש. מעל גבי הסככות הותקנו מסכי ענק, ובהם מוקרנים מראות קודש מבעל ההילולא.

כמו כן, ברחבי העולם כולו ייערכו במהלך השבת התוועדויות מיוחדות, בהשתתפות רבנים ומשפיעים, שיחזקו את המשתתפים לאורו של בעל ההילולא.

בארץ הקודש תערך תכנית מיוחדת: את ערב יום ההילולא ינצלו שלוחי הרבי ומקורביהם לחיזוק ההתקשרות לרבינו, עם תכנית "שבת קודש עם הרבי" – יוזמה ייחודית של צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש.

מטרת התכנית היא למקד את השבת כולה בדמותו המאירה של הרבי, בלימוד תורתו ובהליכה בדרכיו ובאורחותיו, ועל-ידי כך לחזק את ההתקשרות לרבי בקרב רבבות באי בתי חב"ד. התכנית תופעל במאות בתי חב"ד וקהילות אנ"ש ברחבי הארץ.

במסגרת זו, יצאה לאור חוברת ייחודית על-ידי אגף ההוצאה-לאור בצעירי אגודת חב"ד, במיוחד עבור השבת. יש בה תכני לימוד ועיון בתורת הרבי – מאמר חסידות מבואר על-ידי 'מבצע תורה', שיחת קודש מיוחדת מהתוועדות של הרבי, סיפור על הרבי, סקירה על ניגוני הרבי בליווי הסברים, ביוגרפיה קצרה של הרבי ותכנים נוספים המותאמים לקהל באי בתי חב"ד.























































































הרבי מחבד הילולא ג תמוז אוהלים קווינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד