י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

סוף סוף: בשורה לאמהות הסובלות

כבר שנים רבות שהאמהות הירושלמיות סובלות מהעבודה הלקויה של טיפות החלב בעיר. תכנית חדשה של משרד הבריאות מבטיחה לשנות את המציאות הזו

צילום אילוסטרציה: Chen Leopold / Flash 90
צילום אילוסטרציה: Chen Leopold / Flash 90 צילום: Chen Leopold / Flash 90



אמהות ירושלמיות רבות נתקלו בסיוט שנקרא טיפת חלב. התורים הארוכים, ההמתנה הבלתי נגמרת בתחנה והאחיות העמוסות והלחוצות, הם תולדה של מחסור חמור בתקנים שמוליד עומס וכן בעיות תקציביות. הפתרון אולי מעבר לפינה.

על פי דיווחה של דיקלה אהרן-שפרן הבוקר (שני) ב'כאן', משרד הבריאות נערך בימים אלה להעברת האחריות על התחנות מעיריית ירושלים אל המדינה, כך שאם המודל יצליח בירושלים, תועבר האחריות על כל טיפות החלב ברחבי הארץ למשרד הבריאות.

סגן שר הבריאות ליצמן שיגר מכתב לראש העיר ירושלים ובו הוא מודיע לו כי במסגרת העברת האחריות יידונו נושאים כמו כוח האדם והגרעון התקציבי על מנת לשפר את השירות לאזרח.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה ל'כאן חדשות': "טיפות חלב הן שירות ציבורי הנמצא באחריות משרד הבריאות ועיריית ירושלים מפעילה את השירות שנים רבות ללא מלוא התמיכה הדרושה לשם כך. העירייה מצפה להמשך התהליך אשר יביא פתרון לבעיה, לרווחת תושבי ירושלים".

משרד הבריאות מסר גם כן: "לאור הקשיים שהעלתה עיריית ירושלים במתן השירות וחוסר הרצון להמשיך לספק את השירות, המשרד שוקל יחד עם העירייה את האפשרות להעביר למדינה את שירות טיפות חלב בעיר".
טיפת חלב בריאות הילד משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד