י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הקלטות מזעזעות. הגננת לפעוט: "ילד מטומטם - אהרוג אותך"

עוד מקרה לאוסף מקרי התעללויות בפעוטות נחשף אמש, כשבהקלטות שונות נשמעת מטפלת קוראת לפעוט; "מפגר", "אוטיסט" ו"מפלצת" והגרוע מכל, היא מייחלת למותו

צילום: Pixabay
צילום: Pixabay צילום: pixabay



זה לא נגמר: עוד מקרה של התעללות נחשף אמש בחדשות online, כשהקלטה שהגיעה לידיהם חושפת מטפלת המתעללת מילולית בילד.

הפעוט חסר הישע שהה במשפחתון, שם ספג מידי המטפלת אמירות קשות כמו "אתה אוטיסט? מפגר? מפלצת? ילד מטומטם" ואפילו איומים כמו "ילד מטומטם אני אהרוג אותך" או "אני שונאת אותך, אני אהרוג אותך".

הוריו של הפעוט שמו לב לשינוי התנהגותי אצל בנם שהחל להימנע מקשר עין, להשפיל את מבטו ופיתח בעיות שינה. מספר גורמים נוספים שכנעו את ההורים להשתיל מכשיר הקלטה בתיק של בנם והם שמעו כיצד עובר יום בחייו של תינוק.

ההורים המזועזעים הוציאו את בנם מהמסגרת באופן מידי ופנו בתלונה למשטרה. נכון לעכשיו מונח התיק על שולחן הפרקליטות וממתין להכרעה. 'בחדרי חרדים' נמנע מלהביא את ההקלטה מפאת התבטאויות קשות הכלולות בה - אשר אינן ראויות להתפרסם באתר חרדי.

כזכור בשבועות האחרונים, מאז מותה של התינוקת יסמין וינטה בעקבות התעללות בה לכאורה, נחשפים בזה אחר זה מקרי התעללות קשים בתינוקות ובפעוטות חסרי ישע. חוקים שונים שהוגשו מנסים למנוע את המקרים הבאים על ידי התקנת מצלמות במסגרות או קורסים ומבדקים מקיפים למטפלות, אך בינתיים נראה כי המוגלה עוד מתנקזת ומקרים קשים רק ממשיכים להיחשף.
התעללות מטפלת גן מעון תינוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד