ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

חדש ובלעדי במכבי: תקשורת מאושרת ללקויי שמיעה במגזרנו

הפרויקט קודם בשיתוף ארגון 'שמעיה' הפועל למען ציבור לקויי השמיעה בישראל והוא נעשה גם בטלפונים המוגנים והמאושרים על ידי בד"ץ בני ברק

חדש ובלעדי במכבי: תקשורת מאושרת ללקויי שמיעה במגזרנו



שירות חדש מבית מכבי שירותי בריאות עבור חברי מכבי עם מוגבלות שמיעה. מהיום ניתן לתקשר עם מכבי בצורה מותאמת, באמצעות טכנולוגיה תקשורתית, דואר אלקטרוני או פקס.

השירותים ניתנים ללקויי שמיעה ובני משפחותיהם גם במכשירים המוגנים והמאושרים על ידי בד"ץ בני ברק.

לקראת הנגשת שירותי ההתקשרות של מכבי לציבור לקויי השמיעה, התקיימה פגישה בין הנהלת מכבי לראשי עמותת 'שמעיה' הפועלת למען ציבור לקויי השמיעה, ובמהלכה נדונו דרכי הסיוע של מכבי לציבור לקויי השמיעה.

בפגישה השתתפו מנכ"ל שמעיה הרב לוי, סמנכ"ל שמעיה הרב רייס, מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, רכזת המגזר החרדי במכבי הגב' מיכל צרפי שהובילה את הפרויקט וכן הגב' סנדרה מרון, מומנת שוויון ונגישות לאנשים עם מוגבלות מטעם מכבי.

כדי ליהנות משירות ההתקשרות של ציבור לקויי השמיעה עם מוקדי מכבי, יש לפנות אל המרכז הרפואי שלכם ולבקש להירשם להנגשה למוגבלות בשמיעה. לאחר ההרשמה תקבלו קוד שישמש אתכם בתקשורת מותאמת עם מכבי באמצעות מסרון, דוא"ל פקס וכלל שירותי האון-ליין של מכבי המותאמים לציבור החרדי.

מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, הרב משה שלזינגר, מסר כי צעד זה של הנגשת שירותי ההתקשרות של מכבי עם ציבור לקויי השמיעה החרדים בישראל נעשה כהמשך למהלכים שמובילה מכבי לאורך כל השנה להתאמת והנגשת שירותיה לכלל הציבור ובכל הקהילות ברחבי הארץ.


ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים,
מכבי שמיעה שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד