י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

האישה הפתיעה ויצאה להגנת החרדים: "רשעות!"

פגי סידור שהייתה חברת הנהלה בארגון 'נשות הכותל' פרסמה פוסט מפתיע ובו היא מביעה תמיכה בימי ההפרדה במתחם ההחלקה על הקרח בירושלים: "ארבעה ימים מתוך חודשיים ויש אנשים שקוראים לזה הדרה"

חרדים מחליקים על קרח. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
חרדים מחליקים על קרח. צילום: נתי שוחט, פלאש 90



בימים האחרונים סערו הרוחות בירושלים, כשקבוצות ליברליות שונות תקפו את החלטת העירייה לאפשר בסך הכל ארבעה ימי החלקה נפרדים לגברים לנשים במתחם ההחלקה על הקרח מטעם העירייה בארנה.

פגי סידור, שהייתה חברת הנהלה בארגון 'נשות הכותל' פרסמה בתחילת השבוע, פוסט מפתיע ובו היא מסבירה לחבריה החילונים, מדוע דווקא יש לאפשר לחרדים ימי החלקה נפרדים.

"39 אחוזים מתושביה היהודים של ירושלים הם חרדים", כתבה סידור, "בניגוד לאגדה האורבנית, הם משלמים מיסי ארנונה על פי סולם ההנחות והפטור שהמדינה קבעה, כלומר משלמים מה שהחוק מחייב אותם".

לאחר שניפצה את המיתוס ש'חרדים לא משלמים ארנונה', היא הסבירה לעוקביה, כי אירועי התרבות שמממנת גם הארנונה של החרדים, כלל לא מותאמים להם.

"אירועי התרבות הממומנים ע"י המיסים שלי ושלכם לא נגישים עבורם. (מסיבות רחוב, הופעות זמרים וזמרות, ושלל אירועי תרבות שהעירייה, באמצעות חברת הבת שלה, אריאל, מפיקה ומקיימת", כתבה.

סידור ניסתה להסביר את האבסורד שבהתנגדות לימים הנפרדים וכתבה: "בין היתר חברת אריאל מקיימת השנה גם את מתחם ההחלקה על הקרח בארנה. מתוך כחודשיים (חודשיים, 60 יום!!!) שהאתר יהיה פתוח לקהל הרחב, ארבעה ימים - 4, המתחם יפעל במתכונת של הפרדה מגדרית, על מנת שגם - שומו שמיים! - ילדות חרדיות עם צמות ארוכות ובגדים צנועים וילדים חרדים עם פיאות והוריהם יוכלו להנות מהפלא הזה".

"ארבעה ימים מתוך חודשיים - ויש אנשים שיש להם את רשעות הלב לכנות את זה הדרת נשים!", היא הוסיפה.

"לא, לא שנאה, מה פתאום שנאה לחרדים? אנחנו ליברלים כאלה, שוחרי צדק וחופש כמובן", היא סיימה בציניות.

התגובות לפוסט היו ברובן כמובן נגדה. אבל היו דווקא כאלה שפירגנו לה על הפוסט האמיץ. בהם אישים חרדים. כך למשל, צייץ כתב 'בחדרי חרדים' אלי שלזינגר בחשבון הטוויטר שלו: "מחמם את הלב לקרוא את הפוסט של פגי סידור שהייתה חברת הנהלה של נשות הכותל".
החלקה על קרח הפרדה אטרקציה פגי סידור הדרת נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד