י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הסתה נגד הבן: מלאניה פנתה לשירות החשאי

הנשיא טראמפ נכנע ללחצים שהפעילו עליו בעולם וחתם על צו שיטיב עם ילדי המהגרים, מתברר כי בתו היהודייה היוותה חלק משמעותי בהחלטתו בתוך כך, הסתה ברשת טוויטר נגד בנו בן ה-11 הביאה את רעייתו לפנות לשירות החשאי

בארון טראמפ לצד אביו מחוץ לבית הלבן. צילום: רויטרס
בארון טראמפ לצד אביו מחוץ לבית הלבן. צילום: רויטרס



ארה"ב סערה, מלאניה פנתה לשירות החשאי ואיוונקה התערבה.

ארה"ב סוערת בעקבות החלטת שר המשפטים לעצור משפחות של מהגרים בלתי חוקיים, כשהילדים מופרדים מההורים, והם נלקחים למקלטים מיוחדים לילדים.

ההחלטה עוררה סערה גדולה, כשכולם תוקפים את כולם, תומכי טראמפ הציפו את הרשתות החברתיות עם תיעודים שבהם נראים ילדים מופרדים מהוריהם בתקופתו של הנשיא הקודם אובמה, תיעודים בהם קלינטון ואובמה מדברים על כך שהם אוכפים את החוק בצורה קשה, גם אם אנשים לא אוהבים את זה.

תומכי טראמפ העלו דיווחים כי מתוך 12,000 ילדים שנכנסו בצורה לא חוקית, 2,000 נכנסו עם הורים, 10,000 נכנסו ללא הורים, טענות נוספות כי חלק מהילדים נכנסו עם "אמהות" לא שלהם, והנשים שהכניסו אותם בכלל לא מכירות אותם.

מתנגדי טראמפ לא נשארו חייבים, והעלו תיעודים שבהם נראים ילדים בוכים כי הם בלי הוריהם.

השיח הפך לאלים, מסית ומסוכן, עד כדי כך, שקומיקאי מפורסם בשם פיטר פונדה, קרא לחטוף את בארון טראמפ בן ה-11, בנם של הזוג הנשיאותי דונלד ומלאניה טראמפ, הוא איחל לילד שייחטף, ייקרע מזרועות אמו וייפגע על ידי אנשים רעים. איחול קשה נוסף, אינו ראוי להתפרסם באתר 'בחדרי חרדים' ונחסוך אותו מגולשנו.

לאחר שצייץ כך בטוויטר, עשרות אלפים פנו לטוויטר כדי שיכריחו את הקומיקאי למחוק את הציוץ, הגברת הראשונה מלאניה נלחצה ופנתה לשירות החשאי, כדי שיחקרו את ההסתה נגד בנה, הקומיקאי נבהל מהמהומה שגרם ומחק את הציוץ.

קומיקאית אחרת, קצי גריפין, צייצה איחולים קשים נגד מלאניה טראמפ ואיחלה לה דברים קשים, משום מה טוויטר השאירו את הציוץ.

גריפין התפרסמה בראשית כהונתו של טראמפ, כאשר עוררה סערה בארה"ב, כשהצטלמה עם פסל בדמות ראש כרות של הנשיא טראמפ טבול בדם.

דוברת הגברת הראשונה מסרה כי השרות החשאי מודע להסתה נגד הגברת הראשונה ובנה, והעניין מטופל.

הקומיקאי פונדה צייץ בימים האחרונים דברים קשים נגד מספר אנשי ממשל, כך שהדבר לא הפתיע איש, אך המילים הקשות נגד בנו של הנשיא לא עברו בשקט.

בתוך כך, בתו היהודייה של הנשיא - איוונקה יעל טראמפ, פנתה לאביה שימצא דרך להשאיר את הילדים יחד עם ההורים, רשת CNN מפרסמת כי איוונקה אמרה בישיבה מיוחדת כי היא תעשה הכל כדי לעזור לטפל בסאגה הזו, והיא תדבר עם חברי קונגרס שיעזרו להגיע לאיזו שהיא פשרה בנושא.

לאחר הלחצים בימים האחרונים הן מבית והן מחוץ, חתם הנשיא טראמפ על נוסחה שתשאיר את ילדי המהגרים יחד עם הוריהם.
מהגרים בארון טראמפ איומים הסתה מלאניה טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד