י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

היכו בחור ישיבה - זה העונש הצפוי להם

כחודש וחצי לאחר תקיפתו של בחור ישיבה חב"דניק בקראון הייטס, שני התוקפים הואשמו וצפויים לקבל עונש מאסר השופט: "לעולם לא אסבול פשעים מסוג זה בברוקלין"

אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



התובע המחוזי בברוקלין הגיש כתב אישום נגד שני גויים שתקפו בחור ישיבה. התוקפים הואשמו אתמול (רביעי) בבית המשפט בגין מספר סעיפים, נסיון תקיפה, תקיפה חמורה ופשע שנאה. אם הם יואשמו בשלושת הסעיפים, הם צפויים לארבע שנות מאסר.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני כחודש וחצי, שני גויים אפרו אמריקנים התנפלו על בחור ישיבה בן 22 הלומד בישיבה בשכונת קראון הייטס בברוקלין, הם שדדו אותו והיכו אותו, מיד לאחר מכן הם ברחו, אך נעצרו מיד על ידי שוטרים בסיוע ארגון 'השומרים'.


(תיעוד התקיפה כפי שנקלטה במצלמת אבטחה)

תלמיד הישיבה צעד ב-1 במאי מ-770 דרך רחוב אלבני אווניו בקראון הייטס, לכיוון ביתו, הוא הרגיש שמישהו עוקב אחריו, וניסה לחצות את הכביש, שני השודדים הגיעו משני צדדים והם התנפלו עליו עם מכות ואגרופים בפניו, הם בעטו בו והעיפו אותו על רכב סמוך, קופסת התרומות שהחזיק בידו היתה ריקה והתגלגלה מתחת לרכב, הבחור החל לצעוק בקולי קולות לעזרה, מה שגרם לשודדים לברוח מהמקום.



אביו של הבחור סיפר אז לאתר 'קראון הייטס אינפו', כי "הם רצו להרוג אותו, נס שהיו שם שוטרים".

כאמור, מתנדבים מארגון 'השומרים' סייעו למשטרה לאתר את השודדים, ניידת משטרה שהיתה בסיור שגרתי בקרבת מקום, עצרה את שני הגברים מיד.

הבחור נפצע בפניו - פציעה קלה, במהלך השוד השודדים לא אמרו לו כלום, והמשטרה התייחסה אז לאירוע כשוד, ולא כאירוע על רקע אנטישמי.

אתמול הודיע התובע המחוזי כי התוקפים שמעו את הבחור מדבר עברית, הם התעצבנו עליו, והחליטו לתקוף אותו, ולכן הם יואשמו גם בפשע שנאה.

אתר Yeshiva world news מדווח, כי התובע אמר בדיון, "אנחנו טוענים כי הנאשמים הללו החליטו לתקוף אדם מהסיבה היחידה שהוא נראה שונה מהם ודיבר בשפה אחרת, אני לעולם לא אסבול פשעים מסוג זה בברוקלין, ואחקור אותם ונאשים אותם במקסימום ההאשמות".

גזר הדין יינתן במועד מאוחר יותר.
תקיפה אנטישמית בחור ישיבה שוד כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד