י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ועל מה הסערה הפעם? המעיל של מלאניה

בדרכה לפגישה עם הילדים שהופרדו מהוריהם בגבול, לבשה מלאניה טראמפ מעיל שהציג אמירה שיכולה להתפרש ככזו שדווקא תומכת בהפרדה. איוונקה לעומת זאת התנגדה למהלך של אביה ורק אחרי שבוטל היא העזה להודות בכך

צילום: Pixabay
צילום: Pixabay



איוונקה ומלאניה, הנשים המפורסמות של המשפחה הראשונה של ארצות הברית, התייחסו שתיהן לסערה האחרונה שמתחוללת בימים אלו בארצות הברית, כשאבי המשפחה, דונלד טראמפ - נשיא ארצות הברית, להפריד בין ילדי מהגרים בלתי חוקיים לבין הוריהם בגבול הדרומי של ארצות הברית.

בדרכה לבקר בגבול ארצות הברית מקסיקו, נצפתה הגברת הראשונה - מלאניה, כשהיא לובשת מעיל שהוא חיקוי למעיל הצבאי ועליו רשומות המילים הבאות: "באמת לא אכפת לי, ולכם?".

נוסח המילים שהופיעו על הז'קט עורר זעם בקרב המבקרים, שכן ניתן לחשוב שהן מבטאות חוסר אכפתיות בעוד היא הולכת לבקר ילדים קטנים שהופרדו מהוריהם. הזעם הרב הביא את דובר הבית הלבן להוציא הודעה ובה הוא מסביר: " מעיל. אין פה שום מסר נסתר. לאחר הביקור החשוב בטקסס היום, אני מקווה שהתקשורת לא תבחר להתמקד במלתחה שלה".

לאחר שביטל היום טראפמ את ההוראה על הפרדת ילדים קטנים מהוריהם, פרסמה היום בתו של הנשיא ארצות הברית איוונקה טראמפ הודעה ובה היא מודה לאביה על ביטול החוק.

לאחר שתיקתה הרועמת בימים האחרונים, שבה איוונקה, שחרטה על דיגלה את המלחמה למען הטוב, להתבטא גם בנושא הזה ואמרה בפגישה סגורה כי היא דחקה באביה למצוא פתרון לנושא אך בחרה לשתוק עד שאביה חתם על הצו המבטל את ההפרדה.

גם בחשבון הטוויטר שלה צייצה איוונקה את דעתה על הנושא והודתה לאביה על ביטול החוק כשכתבה: "תודה לנשיא על לקיחת הצעדים ההכרחיים לסיום הפרדת ילדים מהוריהם בגבולנו".

נראה כי השתיקה הרועמת של איוונקה היא הבעת הדעה הנחרצת על מעשיו של אביה, אך מפאת כבודו היא שמרה על שתיקה עד שהבין לבד את הבעייתיות בחוק וביטל אותו.
מהגרים איוונקה טראמפ מלאניה טראמפ סערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד