ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

היהודי הואשם בהריגת 'אותו האיש' ויפוצה בסכום עתק

יהודי שעבד בעיריית טאונשיפ בניו ג'רזי וסבל מהתנכלויות, עזב לאחר 6 שנים וניהל תביעה נגד העירייה. הוא זכה במשפט ויקבל פיצוי כספי גבוה

בית משפט בארצות הברית. אילוסטרציה. צילום: pixabay
בית משפט בארצות הברית. אילוסטרציה. צילום: pixabay



יהודי מעיירה טאונשיפ בניו ג'רזי, יקבל פיצוי על סך 1.25 מיליון דולר, לאחר שעזב את עבודתו בעירייה המקומית, עקב התנכלויות והעלבות חוזרות ונשנות.

ברנדון ג'ייקובס, יהודי שעבד בעירייה והיה נתון להתקפות מילוליות קשות מצד עמיתיו לעבודה, תבע את העירייה באוקטובר 2015 על "אובדן כושר עבודה ונכות נפשית".

ג'ייבוקס עבד משנת 1999 עד 2015 כפקיד שומה, והיה עובר התעללות מילולית במשך תקופה ארוכה מאד.

לאחר שהגיעו מים עד נפש, הוא עזב והחל לנהל הליך תביעת פיצויים נגד מקום עבודתו. בית המשפט פסק כי הוא יקבל 1.25 מיליון דולר, שיתחלקו בין העירייה עצמה לבין חברת הביטוח של העירייה.

מספר פקידים בעירייה שנשאלו על ידי התקשורת המקומית על פסק הדין, סרבו להגיב, הם אמרו שהם קיבלו הוראה מעורכי הדין של העירייה, שלא לדבר עם התקשורת.

בתביעה נכתב כי העובדים האחרים היו מכנים את ג'ייקובס "יהודי זול". עובד נוסף היה מנבל את פיו בצורה שלא ראויה לעלות באתר חרדי, עובד שלישי האשים אותו על בסיס יומי שהוא "הרג את אותו האיש".

עובד אחר, היה מביא דגל של המפלגה הנאצית ועוד אביזרים של התנועה הנאצית, והיה מפריע ומציק לו באמצעותם.

בנימוק לפסק הדין, האשים בית המשפט את העירייה כי היא, "גרמה נזק נפשי עד כדי נכות", וכי "התובע אינו יכול לעבוד יותר, וזה הפסד כספי גדול עבורו".
אותו האיש פיצויים התנכלות טאונשיפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד