י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אחרי "מצב טיסה" - אפליקציית "מצב תפילה"

אפליקציה חדשנית שהופקה בימים האחרונים, תסייע לכם להתפלל באין מפריע אין הפרעות אלא ממספרים דחופים

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



העיתונאית ואושיית הרוח סיוון רהב מאיר שיתפה הבוקר (שני) את עוקביה ברשתות החברתיות, באפליקציה חדשה‏ שמטרתה לסייע למתפלל להתנתק מהסלולרי המציק. 

וכך סיפרה רהב מאיר לגולשיה: "מצב טיסה"? "מצב תפילה". אפליקציה חדשה של ישיבת 'מקור חיים', מציעה לשים את המכשיר ואת עצמנו על מצב תפילה. אין הפרעות אלא ממספרים דחופים שהוגדרו, המסמס מקבל בחזרה איזו הודעה שאתה בוחר וכמובן כל הפניות נשמרות לאחר כך".

מדובר באפליקציה שבאה לעולם על ידי צוותה ותלמידיה של ישיבת 'מקור חיים' השוכנת בכפר עציון.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי האפליקציה נוצרה לעילוי נשמות הקדושים הרב אריה קופינסקי, הרב משה טברסקי, הרב אברהם שמואל גולדברג והק' קלמן לוין הי"ד, שנרצחו בפיגוע הנורא בבית הכנסת "בני תורה" בשכונת הר-נוף שבירושלים בתאריך כ"ה בחשוון תשע"ה וכן לעילוי נשמות הקדושים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח ה' יקום דמם, שנחטפו ונרצחו בט"ו בסיוון תשע"ד.

בפירוט המצורף לאפליקציה נכתב כי "מטרת האפליקציה היא החדרת עניין ההשתקה לבתי הכנסיות בארץ ובעולם".

זו לא היוזמה ראשונה, שבאה במטרה לסייע למתפלל או ללומד להתנתק מהסלולרי בעת התפילה והלימוד. כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח לראשונה על יוזמה של בית הכנסת 'שירת נפתלי' באלעד, על פיה, הותקנו לוקרים מעץ לאחסון הטלפונים הניידים.

הלוקרים כוללים מנעול ושקע טעינה עבור הפלאפונים של המתפללים, כך שבזמן התפילות והשיעורים הם יניחו אותם בארון ויהיו מרוכזים ועסוקים במה שבאמת צריך להיות עסוקים בבית הכנסת. 
סטראט אפ אפליקציה מצב תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד