י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

זהירות! שומרים על עצמנו מהשמש הלוהטת

העונה החמה כבר כאן ואיתה גם השמש הקופחת שעלולה לעשות שמות בעור שלנו. איך להינצל ועל מה לשמור, רייצי קוסמטיקס עם התשובות

צילום: Pixabay
צילום: Pixabay



ונשמרתם מאד לנפשותיכם"

ושוב הקיץ פה ואיתו הפינוקים ואפשרויות הבילוי הבלתי מוגבלות כמעט. בים, בבריכה, או בסתם פיקניק, לרוב אנו נמצאות תחת השמש הקופחת ולפעמים לזמן ארוך וממושך.  

כמו שאתן ודאי יודעות, לחשיפה לשמש יש לא מעט יתרונות כי היא עוזרת לגוף לספוג ויטמין D שחשוב לבנייה וחיזוק של העצמות, לשיפור מצב הרוח וגם לחיזוק המערכת החיסונית.

אבל למרות היתרונות ואחרי הכל, חשוב לזכור: חשיפה מוגברת לשמש גורמת לנזקים רבים בעור, החל מכוויות שמש וכתמים על העור וממשיך ביובש וקמטוטים עד חס וחלילה למחלות קשות יותר.

אף אחד מאתנו לא רוצות זיכרונות מהעונה השמשית ולכן כדאי שלא לשכוח: חשוב להימרח במקדם הגנה בעל SPF גבוה כחצי שעה לפני היציאה מהבית, על מנת להבטיח הגנה מנזקי השמש. כדי לוודא ולחזק את ההנגנה, יש להימרח שוב כעבור שעתיים (אפילו אם אתם יושבים בצל), ולא לשכוח את הילדים. חשוב גם להזכיר שכל כניסה לבריכה או לים, מחייבת התמרחות מחודשת.

הטיפ הכי חשוב בכל הנוגע לשהות בשמש הוא שעדיף שלא לשהות בה. השתדלו להימנע מלצאת בשעות השיא כאשר השמש קופחת. אם בכל זאת יצאתם, הקפידו לשהות בצל כמה שאפשר ולשתות כמויות גדולות של מים שימנעו מכם ובהכרח גם מהעור שלכם להתייבש
רייצי קוסמטיקס קיץ שמש עור הגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד