ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

במעמד מרשים: נחנך מיון 'טרם' הראשי במתחם סיטי קורט בירושלים

בחנוכת הסניף החדש והמרכזי של 'טרם' בירושלים קבע את המזוזה הראשל"צ והרב הראשי לעיר הגרש"מ עמאר • סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שיבח את המקצועיות "טרם זה סיפור הצלחה" • השר לענייני ירושלים זאב אלקין: "הנכם מעניקים מענה מקצועי שמציל חיים" • הסניף החדש והמרווח ברחוב שרי ישראל 15 הינו מתקדם ומודרני ולצדו מאות מקומות חניה • באירוע שיבחו הנוכחים את הפראמדיקים של טרם לרגל יום הפראמדיק הבינלאומי

במעמד מרשים: נחנך מיון 'טרם' הראשי במתחם סיטי קורט בירושלים



בטקס מרשים במיוחד נחנך ברוב פאר והדר הסניף המרכזי של 'טרם' בירושלים, ברחוב שרי ישראל 15, בסמיכות לשכונות החרדיות. הסניף הינו מתקדם ומודרני במיוחד ולצדו מאות מקומות חניה.

מיון 'טרם' בירושלים כבר הפך לאחד מסמליה הבולטים של העיר. כ-20 שנה חלפו מאז הוקם הסניף הראשון ע"י ד"ר דוד אפלבאום, ומאז התרחבה הרשת לכדי כ-30 סניפים, מהם 3 בירושלים.

הסניף המרכזי ששכן ברוממה העתיק את משכנו לרחוב שרי ישראל 15 פינת יפו, שם במתחם סיטי קורט יוענק השירות הרפואי המקצועי כמסורת הידועה של 'טרם' במשכן מהודר מודרני ומתקדם.

המטופלים שיפקדו את הסניף החדש ייהנו ממאות מקומות חניה, קרבה לתחנת הרכבת הקלה, וזאת לצד השירות האדיבות והזמינות של 'טרם' אשר כבר רכשה לעצמה מוניטין ידוע.

בסניף החדש נבנתה מערכת יעילה במיוחד אשר צפויה להפחית משמעותית את זמני ההמתנה לבדיקת הרופא, והמטופלים ישובצו עם תחילת הטיפול אצל צוות רפואי וסיעודי שיטפל בהם מהחל ועד כלה, בהתאם לתחום הטיפול שנדרש ועל פי רמת הדחיפות הרפואית.

בטקס חנוכת הסניף המרכזי כיבדו בנוכחותם הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר שקבע את המזוזה הראשית, סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, השר לענייני ירושלים זאב אלקין, סגן ומ"מ ראש העיר הרב יצחק פינדרוס, סגן ראש העיר הרב יוסף דייטש, יו"ר איגוד הפראמדיקים מר דוד ילניק, חברי מועצת העיר הרב יעקב הלפרין, הרב ישראל קלרמן, הרב פיני עזרא, הרב אברהם בצלאל ומשה ליאון, מנהלי קופות החולים, וראשי ומנהלי 'טרם'.

הטקס שולב באירוע תמיכה לפארמדיקים של טרם, לרגל יום הפראמדיקים הבינלאומי.
הרב הראשי לירושלים הגרש"מ עמאר הודה ל'טרם' ואמר: "אתם עושים רבות למען ירושלים ויש לכם זכויות רבות, וכבר נאמר כי כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא, כאן אנו מדברים על אלפי נפשות שניצלו הודות לטיפול המקצועי והמסור שלכם".

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שיבח את היוזמה ואמר: "טרם היא הרבה מעבר לעזרה דחופה לתושבים. 'טרם' מהווה עזרה גדולה לחדרי המיון בישראל.

אמנם מצבנו בישראל ביחס לשאר המדינות, טוב מאד, אבל עדיין יש מה לשפר, ו'טרם' מהווה אחד הדוגמאות המוצלחות ובאמצעותה מצליחים לחסוך עומסים כבדים עוד יותר בחדרי המיון. 'טרם' זה סיפור הצלחה, ואני מברך את מנכ"ל טרם מר נתן אפלבוים שעושה עבודה מדהימה".

השר לענייני ירושלים זאב אלקין אמר בדבריו כי "זו פעם ראשונה שאני מגיע בנסיבות משמחות ל'טרם'. כאב למשפחה ברוכה אני מגיע ל'טרם' כדי לקבל טיפול, ועכשיו אני מגיע לטקס משמח". השר הוסיף ואמר "סיפור הקמתה של טרם הינה דוגמא של 'מציון תצא תורה'.

הוגה הרעיון היה תלמיד חכם שהיה גם רופא חשוב, ובמעשיו שדרג את כל מערכת הבריאות הישראלית. הרעיון שהחל בירושלים הלך וגדל בערים נוספות. אני רוצה לברך אתכם על הצעד הנוסף שעשיתם בטרם- הנכם מעניקים מענה מקצועי שמציל חיים.

אני מקווה שהרעיון ילך ויתפוס בעוד מקומות במדינה וזו ההנצחה הטובה ביותר של ד"ר אפלבאום - שזוכים להציל חיים מידי יום".

יו"ר איגוד הפראמדיקים דוד ילניק בירך אף את טרם על פתיחת הסניף החדש וציין את החשיבות הרבה של 'טרם'. "כשאנו מציינים היום את יום הפראמדיק, אין מקום ראוי מ'טרם' לכך". אמר.
מנכ"ל 'טרם' נתן אפלבאום אמר: "זהו יום הפראמדיקים הבין לאומי ואנו שמחים לתמוך בהם כאן.

הפראמדיקים מהווים חלק בלתי נפרד מהמערכת הרפואית, ומזה 20 שנה שהם מלווים את 'טרם' בכל סניפיה ומהווים חוד החנית. אנו רוצים להודות ליו"ר איגוד הפראמדיקים על מנהיגות והובלה בתחום".

חבר מועצת העיר משה ליאון הזכיר את הפיגוע בו נרצח מייסד 'טרם' ד"ר דוד אפלבאום הי״ד ואמר "במותו ציווה לנו את החיים. לפני פטירתו הוא הקים את 'טרם' וכיום זו מעצמה שמונה 30 סניפים ברחבי הארץ – דבר אשר מציל מידי יום נפשות. מדובר ביוזמה ברוכה אשר מקלה עד מאד על מערכת הבריאות".

כיום מטפלת 'טרם' בלמעלה בכמיליון מטופלים בשנה במסגרת הרפואה הדחופה, ב -30 סניפים הפרושים ברחבי הארץ.



צילום: קובי הר צבי


























טרם ביכלר שרי ישראל 15

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד